2013年12月27日 星期五

快樂..........

 
聖誕節已經過去了.............
不過相信大家的心.............
都仍是放假吧......哈哈.......
點都好啦.............................
放假又好返工又好.............
最緊要開心架啫.................
枝仔帶埋屋企隻煲姐嚟同你哋講聲 ~ ~ ~
開心快樂呀咁多位 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

202 則留言:

  1. 煲姐!妳件tube top好靚喎,
    仲有個綠色噹噹喎!
    好性感喎!
    有冇俾隔離何B貓睇呀?
    枝仔佢有冇..........!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇咩呢???媽媽.....................

      刪除
    2. 亞女!妳問有冇咩??
      哈哈,因為要開工,所以未覆完之嘛!!
      我係想問:「枝仔佢有冇放妳出街玩呀?煲姐!」

      刪除
    3. 我代煲姐答:「呢個封建的爸爸,點會比我去....自由戀愛呢?」

      刪除
    4. 自由戀愛---> like~~~~~~
      拍手~~~

      刪除
    5. no no no。。。
      唔可以戀愛唔可以生仔架架架。。。

      刪除
    6. Vincent。。。
      佢有呀。。。
      呢2日佢叫到拆天咁呀。。。
      尋晚終於逃獄走咗出去。。。
      我都唔知佢出咗去幾耐。。。
      死啦。。。
      我唔想抱孫呀。。。
      點算好呀呀呀???

      刪除
    7. 嗱!枝仔,恭喜妳又有喜........事先!
      妳叫煲姐放心生啦,妳响呢度識咁多人,
      例如有蜓子、阿靜、蔚藍、蜓子、阿靜、蔚藍.....
      就咁數都六個啦!每人分一隻就得啦!

      刪除
    8. 我事先張揚,,,,,,,,,,,,,,,,,我唔要.我對養寵物有陰影架,,特別是貓.

      刪除
    9. 枝仔,咁啲貓孫靠妳啦!

      刪除
    10. 你幫吓我啦啦啦。。。

      刪除
    11. 我連自己都搞唔掂...如果貓貓跟我....佢就會活0係第三世界入面咁....哈哈哈

      刪除
    12. 阿靜......妳都啱,10度以下如果貓貓同妳一樣冲凍水凉,佢可能會頂唔順!!!!

      刪除
    13. 煲姐夏天沖凍水涼都打冷震啦。。。
      如果同亞靜一齊沖凍水涼的話。。。
      一定會到極樂世界鳥鳥鳥。。。

      刪除
    14. 哈哈哈.....我又唔想佢提早報到.......
      不過佢一定冇啖好食.....因為我都唔夠食.....

      刪除
    15. 衰妹,妳就俾自己食飽啲啦!

      刪除
    16. 哈哈....再食多D我就唔夠錢用了.....要課金就更難.....哈哈

      刪除
    17. 亞靜..........
      我諗我都幫你唔倒呢..............
      事關我連養煲姐都養唔掂啊啊啊.....................

      刪除
    18. 而家我都仲叫夠用既~~~~哈

      刪除
    19. 咁夠唔夠請我食飯呀?阿靜!

      刪除
    20. 一碗白飯就得....不過星巴巴既...一杯啡+蛋糕就...你找數喎....

      刪除
    21. vincent 找數呀???
      咁……2 份吖唔該。。。

      刪除
    22. 佢?邊個佢呀?
      哦..........亞女,有人揾妳找數呀!

      刪除
    23. 唉...........................x2

      刪除
    24. 1,2,3,4,,,,,,,,,
      全部拖出去,,,飲貓屎咖啡。。。

      刪除
    25. 貓屎煲姐啱啱先扎完,等佢休息下先啦!

      刪除
    26. 係囉係囉。陰公貓。

      刪除
    27. 好啦。。。
      難得你哋咁體貼。。。

      刪除
    28. 咁先高質量嘛~~~~哈哈

      刪除
    29. 唔係好高啫.............
      佢都無六吋高..........
      哈哈哈哈......................

      刪除
  2. 爸爸,,我好慘呀...........昨晚回家開洗衫........將我手錶一起洗埋,(唉,,平時我都唔戴的,只是要出外才拿出來戴,一開洗衣機門,,手錶就係門口,,,,我而家戴住番工又好似無問題啵.)

    回覆刪除
    回覆
    1. cheeeee......潛水錶......hahaha.....

      刪除
    2. 傷心呀...破財呀.....................

      刪除
    3. 終於可以換隻新嘅....

      刪除
    4. 唔駛傷心。。。
      我送隻潛水錶比你。。。
      洗幾多次都得。。。
      哈哈。。。

      刪除
    5. 自己換不起呀.況且這表是我18歲成年禮爸爸送的禮物................

      刪除
    6. 咁有冇得修理呀?
      但就算不能修理好,
      它的記念價值是不會變的!

      刪除
    7. 有,,,,,,,,,,,,不過貴囉.............

      刪除
    8. 咁要衡量一下值唔值得......
      但它是妳爸爸送的禮物,
      其記念價值和意義都很重!
      修理費要錶價的1/4嗎?

      刪除
    9. 我又未知啵。。。不過好耐之前試過換果玻璃面已過千。。。。

      刪除
    10. 隻錶而家有冇好啲呀?

      刪除
    11. 係囉係囉。。。
      睇完醫生食咗藥。。。
      你隻錶好返啲未呀???

      刪除
    12. 咁佢有番心跳未呀?

      刪除
    13. 心跳未有呀。。。
      啱啱先泵緊啲血上去。。。
      仲未到心臟呀。。。
      等吓添啦。。。

      刪除
    14. 等我幫佢人工呼吸同心外壓啦!阿女!

      刪除
  3. 噢....煲姐..............>.........~~~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔止新年架。。。
      仲有清明重陽添架。。。

      刪除
    2. 枝仔呀!清明重陽係希望滿陰間呀!
      妳响人間仲有排玩,陰間既嘢唔關妳事架!

      刪除
    3. 唏。。。
      佢哋間唔中都走嚟同我玩吓架啦。。。
      都唔好話唔關我事囉。。。
      雖然我都想唔關我事。。。
      唉。。。。。。

      刪除
    4. 原來妳同佢哋咁friend底!
      咳咳.....咁慢慢玩啦!

      刪除
    5. 亞女妳唔怕鬼架?
      我都唔怕.....咳咳....如果佢鬼火咁靚、又善良、又唔嚇人、又....!

      刪除
    6. 又.....咳咳.....又咩都好,最緊要係最好唔好遇到!

      刪除
    7. 唔係你話就唔好囉...........
      哈哈哈...............
      不過點都祝你時運高睇唔倒呀呀呀..................
      因為係會好鬼死驚架架架...................

      刪除
    8. 枝仔妳真係見過呀?
      我10年前住咗兩個星期醫院,
      有晚...12點幾我去厠所小解......
      明明隔離果格冇人......但就傳來一下沖厠聲!
      QE啲厠所唔係感應,所以........

      刪除
    9. 沖廁聲???
      碎料啦。。。
      我係咪見過???
      唉。。。
      唉。。。
      唉。。。

      刪除
    10. 吓!佢哋乜樣架?
      碎料?
      佢哋幫妳埽地洗衫呀?
      咁一日三餐呢?
      妳簡單講下得啦!
      叫佢哋唔駛黎揾我架!

      刪除
    11. 一日三餐.........
      有呀.........
      不過係我照顧哋囉..............
      乜樣.............
      佢哋有好多形態架喎..............
      位位都唔同架喎...........
      見唔倒嗰啲...........
      咪就係.......就係.......唉....................
      我唔會介紹比你識的................
      放心啦.......................

      刪除
    12. 枝仔,妳又話唔會介紹我俾佢哋識?
      但我呢邊唔知點解陰風陣陣...........
      oh sorry!原來係我開大咗隻窗!!

      刪除
    13. 快啲關窗啦衰嘢。。。
      無鬼啫。。。
      有賊呀大佬。。。

      刪除
  5. 煲姐?....點解著上唔著下嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為買唔倒條底褲比佢。。。
      失禮晒。。。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都好鬼嗲架。哈哈。。。。。。。。

      刪除
    2. 係架係架。。。
      真架真架。。。
      有陣時嗲到我都想樁佢囉。。。

      刪除
    3. 吓!!唔好打面呀!

      刪除
    4. 哈哈..點解唔好打面??

      刪除
    5. 咁靚女,如果打到巨形麵包面咁,就陰公豬啦!

      刪除
    6. 衰妹!妳鑊鑊都想炳我......
      妳前世係咪做收數.......
      我前世係咪欠咗妳錢.......=.=
      亞女救我呀!

      刪除
    7. 冇錯.....我真係鑊鑊都好想炳你....哈
      你真係冇錯....連我屋企人都話我好追爛數既特質......唔好欠我野...一旦欠上, 我就追到銀河系都追到......
      嘩....咁你前世一定欠我好多錢.....

      刪除
    8. 媽媽,你我唔使怕,,,,亞女我保護你..........阿靜可能唔知..我係保護證人姐架嘛,,,,,,,,

      刪除
    9. 而家知了~ 等我靜雞雞去...炳先...

      刪除
    10. 亞女.....保護證人姐阿枝仔做緊,妳做住保護證人妹先啦!
      阿靜...錢債肉償得唔得? 我有嚿豬肉,妳攞去煲湯啦!

      刪除
    11. 唉。。。
      簡小姐又現身鳥鳥鳥。。。
      錢債肉償。。。
      哈哈。。。
      亞靜你發達啦。。。
      我諗你三年都唔駛買豬肉㷛湯囉。。。

      刪除
    12. 係喎...而家D豬肉咁貴.....可以慳番一大筆了了了.....

      刪除
    13. 枝仔!簡小姐....真係簡得黎又好鬼可愛豬架!呵呵!
      阿靜妳收貨就得啦,頂多我搭多嚿豬骨俾妳當利息啦!

      刪除
    14. 咩喎咩喎............
      話你粗心又大意囉...............
      咩喎...............
      仲好意思講咩喎.........................

      刪除
    15. 我要豬頸肉...哈哈哈哈

      刪除
    16. 煎豬頸肉..係我拿手菜,,

      刪除
    17. 喂!係咪蜓子小厨呀!
      係!我想叫個外賣招牌蜓子煎豬頸肉飯!
      餐飲要珍珠奶茶!
      係!送去尖西肥仔商業大厦!
      我留我電話173173173!
      唔該!

      刪除
    18. 喂……
      唔好意思。。。
      豬頸肉飯賣晒。。。
      要豬頭骨飯可以嗎???
      最多我加多2條菜比你吖。。。

      刪除
    19. 靚姐!咁改做豬頭骨菊花蒸肉餅啦!
      咳咳...最緊要係咪上次果個靚女送外賣上嚟先!!
      咳咳!

      刪除
    20. 唔好意思。。。
      肉餅只得菊花蒸。。。
      唔可以加豬頭骨去蒸架。。。
      一係送2舊豬頭骨比你哽啦。。。
      好無呢???
      同埋呢。。。
      上次嗰位送外賣嘅靚女已經嫁咗人。。。
      做咗少奶奶了。。。
      咪就係送外賣送去你隔離屋時。。。
      比嗰位有錢先生睇中咗囉。。。
      乜你唔見佢咩咩咩???

      刪除
    21. 哈哈哈...咁我要焗豬扒飯+炒飯底+多芝士.....餐飲要蜂蜜綠茶少甜,,..

      刪除
    22. 阿靜!邊個埋單先?

      刪除
    23. 亞靜要你埋單。。。
      你唔埋單的話。。。
      亞靜就埋你單。。。

      刪除
    24. 枝仔講得好~~~~ 佢試下唔埋....我就....哈

      刪除
    25. 就乜????
      你試吓唔埋....就佢埋囉.............
      哈哈哈哈................

      刪除
  7. 回覆
    1. 似大肚甘,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 唔好呀。。。
      千其唔好呀。。。
      我寧願你大肚好過啦。。。
      哈哈。。。
      起碼唔駛我養嘛。。。

      刪除
    3. 自私鬼.......呵呵呵呵

      刪除
    4. 幫佢做節育手術.....哈哈

      刪除
    5. 甘好殘忍啵,,煲姐.....岩岩先發育

      刪除
    6. 被人攪大個肚仲慘, 嗚嗚嗚嗚.....

      刪除
    7. 枝仔生得啦.......妳隻貓!
      熱水、剪刀、毛巾......經手人!快!

      刪除
    8. 熱水。。。有。。。
      剪刀。。。有。。。
      毛巾。。。有。。。
      經手人。。。未搵倒囉。。。

      刪除
    9. 係....經手貓.....哈哈哈

      刪除
    10. 仲唔知邊一個..............

      刪除
    11. 等等!
      煲姐夠秤未架?!
      如果未夠就要快啲捉拿隻經手貓歸案!

      刪除
    12. 岩岩開始發育囉,,,,,,,

      刪除
    13. 岩岩發育???!!!
      煲姐讀緊小學定初中呀?
      大膽!快啲捉隻經手貓番嚟!
      我要奄咗佢!!

      刪除
    14. 佢讀緊 K 2 咋。。。
      真係陰公豬。。。
      外面咁多貓公。。。
      我都唔知邊隻係經手貓。。。
      會唔會係 貓貓有份 架架架。。。
      慘不忍睹。。。
      不過㷛姐可能好 happy。。。
      咳咳。。。

      刪除
    15. K2就發育,依家啲細路真係早熟!
      happy?!
      煲姐隻衰妹真係貓細鬼大!
      but....奄罪可免,活罪難咩!
      點都要收番隻經手貓三百萬奶粉錢!

      刪除
    16. 貓貓有份?煲姐咁遠出咗嚟旺角?
      咳咳..... 我今晚問下佢先!

      刪除
    17. 此貓貓不同彼貓貓............
      唔好老屈呀喂...............
      星期五我就會帶煲姐去做絕育手術..........
      希望到時醫生唔好同我講:
      對唔住...佢有咗身孕......不能做絕育.................
      嗚嗚嗚...........
      如果真係就弊都無咁弊鳥鳥鳥..................

      刪除
    18. 恭喜,恭喜。煲姐係哈係有身己

      刪除
    19. 唔好呀!!!!!!!!!!

      刪除
    20. 哈哈~係件大喜事喎喎喎~

      刪除
    21. 係大件事就真呀。。。

      刪除
    22. 明天去扎左佢啦,,,,,,,,

      刪除
    23. 聽朝一早就去鳥鳥鳥。。。

      刪除
    24. 可憐的煲姐................

      刪除
    25. 死啦................
      我好担心呀..............
      好似會累死佢咁呀...............
      嗚嗚嗚......................

      刪除
    26. 同枝仔出去啤一啤果時飲大咗!

      刪除
    27. 我飲啤酒佢飲奶。。。
      咁就大咗鳥鳥鳥。。。

      刪除
    28. 咪就係囉.......
      衰到死............
      我飲完啤酒就變咗啤酒肚...........
      佢飲完牛奶就變咗咳咳咳............
      早知同佢掉返轉嚟飲啦...........
      唉..............
      後悔後悔好鬼死後悔....................

      刪除
  8. 枝仔妳响邊呀?番嚟幫貓孫改名啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多位。。。
      你哋都要新年快樂呀。。。
      枝你喺度喺度。。。
      仲喺人間。。。
      放心啦。。。
      改名呢個重任交比你啦 vincent。。。
      不過你要諗定喎。。。
      一個唔覺意生咗8隻出嚟。。。
      都唔知點算好呢。。。
      所以你改定8個名穩陣啲了。。。
      乜鬼水㷛呀茶㷛呀都無問題架喎。。。
      哈哈。。。

      刪除
    2. 佢叫煲姐, 不如叫夏枯草...雞骨草...夏桑菊.......哈哈

      刪除
    3. 阿靜,咁仲有冇叫二十四味呀?
      枝仔,就等我改啦!就叫.......
      枝枝、蜓蜓、藍藍、靜靜、翔翔........

      刪除
    4. 都唔夠8個...............

      刪除
    5. 加埋...肥肥 , 仔仔, 甜甜...剛8 個

      *** (如果是:枝枝、蜓蜓、藍藍、靜靜、翔翔........怎少得 Vincent & Candy....哈哈)

      刪除
    6. 肥肥?仔仔?
      乜呢兩個名咁有親切感!
      枝仔,夠8個名啦!
      妳生得未呀?

      刪除
    7. 我生得啦……隻貓。。。
      不過呢啲名咁難聽。。。
      唔要唔要。。。
      再改過啦啦啦。。。

      刪除
    8. 我覺唔錯喎~~~~~~~~~~~~~~~~
      要跟......族譜???

      刪除
    9. 要跟族譜?咁煲字輩之後係乜呀?

      刪除
    10. 咁要睇佢對上係排到咩字,如果係“大“字!
      咁通常“大““煲“之後,就應該排到“啦“字輩!

      刪除
    11. 大㷛 之後。。。
      通常 都係 ~ 大鑊 !!!

      刪除
    12. 阿靜......仲問?!
      通常大鑊前後都係粗囗嚟架!
      例如:
      X!大鑊!
      大鑊!XX啦!

      刪除
    13. X代表咩.請人指教......

      刪除
    14. 吓!呀..........!咁.........!嗱!
      例句一果個X係通常形容建築物最高果部份或一個動詞!
      例句二果個XX係行街果時唔小心既後果之一!

      刪除
    15. 肥仔你都講得好啱...........
      不過.......
      以枝仔的見解呢吓............
      呢個 X 除咗係粗口之外...............
      極其量我都只係當佢係一個 ~ 助語詞.............
      嗱.........
      通常大鑊之後..........
      如果要加一個 X 的話...............
      咁就係一定係 大 X 鑊...............
      大家千其唔好唔會喎............
      並唔係講粗口呢..............
      你哋留意吓吖............
      加咗呢個 X 嚟做助語詞之後............
      你哋覺唔覺得呢句大 X 鑊係幾咁有氣勢呀..............
      簡直可以將呢句形容詞發揮得淋漓盡致............囉囉囉..............
      咳咳...........
      講完...........
      你哋隨便插啦..........
      哈哈哈..................

      刪除
    16. 哈哈~~~解釋得非常好~~~拍手~

      刪除
    17. 哈哈。。。
      唔係想插我咩???
      hehe。。。。。。。

      刪除
    18. 建築物最高果部份~~~頂???
      行街果時唔小心既後果之一~~~趴街???

      刪除
    19. 哦...................
      講粗口..............
      話比你媽媽知知知..............
      Vincent Vincent.................
      你個寶貝女講粗口呀呀呀...............
      仲係好粗嗰隻添呀呀呀...................
      鎖佢入柴房啦啦啦啦啦啦啦......................

      刪除
    20. 只係鎖阿女入柴房有乜用!
      要鎖埋我入.......咳咳......我指鎖埋煲姐入去先得架!

      刪除
    21. 聽到柴房2個字好興奮TIM...............

      刪除
    22. 傻。。。
      得我先有柴房鎖匙架咋。。。
      騎騎騎。。。
      (又淫笑ing..........)

      刪除
    23. 事頭婆,請問有冇柴房出租呀?

      刪除
    24. 仲咩淫笑呢??媽媽知唔知。。

      刪除
    25. no。。。
      柴房乃是本人私有化。。。

      刪除
    26. 仲咩淫笑,用途係咩?
      我當然知啦!
      妳哋睇!枝仔淫笑到流哂口水!
      嗱嗱嗱,妳哋睇,枝仔饑餓既眼神!
      佢今晚一定又約埋三五知己......同㷛姐.......!
      入柴房!!!!!!!
      一邊破柴,一邊生火.......食。盆。菜。!!!!!
      仲要食盆菜唔揾埋我哋!
      天呀!!

      刪除
    27. D盆菜有冇鮑魚先???? 哈~~~~~~~~~~~~

      刪除
    28. 有,啲鮑魚留哂俾妳!
      其他枝仔食哂啦!呵呵!

      刪除
    29. 嗱嗱嗱.................
      唔好屈我呀吓..................
      我無食晒其它呀吓...............
      我只係食晒啲鮑魚咋............
      呵呵呵呵呵......................

      刪除
  9. 你快樂,所以我快樂............

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔呢排好快樂?咁咪好囉!

      刪除
    2. 枝仔呢排好快樂咩???
      點解嘅???
      講嚟聽吓吖喂。。。
      我都想快樂喎喎喎。。。

      刪除
    3. 枝仔快啲飲番杯木瓜温泉水快樂下啦!
      妳唔快樂,亞女呢個衰妹都會唔快樂架!

      刪除
    4. 哈哈..講下唔比呀..................

      刪除
    5. 唔比囉囉囉..............

      刪除
  10. 枝枝, 就新年啦有無唱定紅底包利事呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未咁快呢。。。
      銀行都未有新銀紙呢!!!

      刪除
    2. 留兩俾我啦, 我今年要....攞呀 !

      刪除
    3. 今年先要??????
      太遲鳥鳥鳥...............
      因為今年不設預訂............
      哈哈哈...................

      刪除
  11. 唔係預訂係攞 2009 , 2010 , 2011, 2012 , 2013 一共10封才對.

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 陰公囉,亞女妳快啲買啲補品俾㷛姐補下啦!

      刪除
    2. 唔駛咁客氣啦你哋。。。
      係咁 2 買返 2 打貓罐頭嚟比佢補一補身得架啦。。。
      不過利利是是啦喎。。。
      係咁 2 都封一封利是仔比佢啦。。。
      唔駛多架。。。
      意頭嚟架啫。。。
      求其封返一千幾百得架啦。。。
      大家都咁熟咯。。。。。。

      刪除
  13. 貓貓好可愛......祝牠逗多點利事啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔可愛.............
      麻鬼煩...............

      刪除
  14. 過年啦,,快D POST過新博啦,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 新 post 是大利是一封。。。。嘩啦啦

      刪除
    2. 麻鬼煩..............
      催催催..............

      刪除