2013年12月9日 星期一

High..........High.............








 
尋晚跟我的寶貝去睇演唱會..............
佢好辛苦咁買咗2張門券....................
呵呵呵.................................................
好 HIGH 咁玩咗一晚..........................
只知講聲多謝......................................
然後...........都係講聲多謝....................

96 則留言:

  1. 係咪“左輪右李“呀?
    咳咳....妳個寶貝係........!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講得架,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 哦!明白!冇問題,我啲求知欲好低架咋,
      唔洗講我知妳個寶貝係阿邊個邊個架啦!枝仔!

      刪除
    3. 佢都係我寶貝啵,,,,,,,,,,,哈哈..

      刪除
    4. Vincent............真係有口德..............

      刪除
    5. 我真係好有囗德架......唔衰多口果時!

      刪除
    6. 等於我唔講大話的時候我都係講真說話架架架...............

      刪除
  2. 嘩....使唔使甘快呀,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
  3. 我都係最有興趣知,寶貝是誰?......hahaha......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唓...............
      枝仔大把寶貝.............
      同得我出街嗰啲都係我寶貝嚟架啦..............
      除咗嗰啲要還人情債的例外..............

      刪除
    2. ?您作C?.....您想我講嗰個字?.......

      刪除
    3. 哈哈,,翔流曷想說~~X字??爸爸在我到留言講的...........

      刪除
    4. 翔流..........
      你未對我講過咩????
      不過你唔負責任之嘛..............
      亞女.............
      呢個字其實係翔流教我講架咋.............

      刪除
  4. 寶貝......嘩嘩......恭喜你有寶貝相陪.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 你陪我嗰日你都係我寶貝嚟架啦啦啦................

      刪除
    2. 答非所問,有意迴避.......唔.....心中有鬼.....hahahaha......

      刪除
    3. 爸爸講既係真話呀....

      刪除
    4. 咁......咳咳.......下次枝仔約蔚藍出街果時,
      係咪會叫佢蔚藍BB........呀?

      刪除
    5. 唔駛出街先叫佢做bb 啦...............
      我而家都係叫佢做bb 架...............
      仲話好愛佢添.............
      佢都無打冷震.............
      哈哈哈........................

      刪除
    6. 但係蔚藍唔取回應妳呢!!!!!

      刪除
    7. 呢度無之嘛嘛嘛.................

      刪除
    8. 滑鼠?即係有sir滑梯果鼠?即係公園仔?
      亞女妳又知?妳去公園仔照田雞果時撞破佢哋呀?

      刪除
    9. 哎喲~~~
      bb......我哋比人撞破添。。。
      換場換場。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 去邊都好..............
      最緊要係睇你身邊嗰個係邊位啫...........
      對不??????

      刪除
  6. 枝仔,妳個“妖“字,真係好鬼有氣勢!
    直頭係中華五千年既精髓所在!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,,,,,何只五千年??

      刪除
    2. 如果,,,,,,,期限,,,,,,,甘,,,,,,一萬年,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 期限又何只一萬加五千年,
      仲要加埋枝仔既歲數,即係18~22啦!
      加埋之後...期限係一萬五千零十八年年年.........!

      刪除
    4. 咳咳..................
      多謝..................

      刪除
    5. 你同親我傾計都咳既啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    6. 唔使睇醫生,久咳成良醫了..........

      刪除
    7. 蜓醫師.......解救下佢啦~~~

      刪除
    8. 我有架,,,,,,,,,,仲好暴力TIM....

      刪除
    9. 點暴力法呀?唔通.............!

      刪除
  7. 既然係寶貝,使乜睇演唱會?行吓沙灘都夠開心啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次囉..........我代答.......

      刪除
    2. 其實沙灘都唔駛行架...............
      有寶貝的話..............
      齋坐都得架..............

      刪除
  8. 唔好意思..昨天沒幫你搞到TIM.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢囉.............我代答.......

      刪除
    2. 搞好左啦。。。。。。。。。。

      刪除
    3. Good!你們攪好左,我可從你們處十分容易的去探你們各人

      刪除
    4. 一擊即中.........有冇其他含意架?

      刪除
    5. 哈哈.....一擊即中.........我立刻想到......嘻嘻

      刪除
    6. 咩姐。我覺得唔知幾好,你地諗多左啦,,

      刪除
    7. 呢個女係唔係無得頂呢??

      刪除
    8. 呢個女直頭係醒,枝仔呵!
      枝仔妳去擊多啲啦!一定中架!

      刪除
    9. 蜓子直頭係醒無得頂......眾裏尋他 & 一擊即中......均可配合形象.....GOOD

      刪除
    10. 其實我都想改番個名.........要配合形象........
      咳咳........我未諗到.........!

      刪除
    11. 媽媽,我幫你諗左幾個呀~~
      一目了然。一步到位。一見如故。一覽無遺。一通百通。再唔係就黎個:直搗黃龍,鏡中有你(你相機的鏡頭)

      刪除
    12. 一鳥百鳥......一見發財......
      一塌糊塗......一舉兩得......
      一石二鳥......一箭雙鵰......
      一妻二妾......一鳴驚人......
      一呼百應......一生一世......

      刪除
    13. 得得得!枝仔,數到呢度得啦,
      我怕妳連一見發財都講埋呀!
      咦.....原來已經講咗!!!!!!!
      =.=

      刪除
    14. 哇.......
      你舖話法吖............
      一見你就發財幾咁好呀???????
      呢個名我真係改得用心良苦架架.................

      刪除
    15. 苦?發財都苦?我收番回佣吖嗱!

      刪除
    16. 回佣????????
      一人一半呀喂喂喂................

      刪除
    17. 一雞幾味......啱貪食的肥仔:)

      刪除
    18. 有一雞幾味.....咁......嚟嚟!大家一齊食,今日我請客!

      刪除
    19. 多謝。。。
      三聖等係咪???

      刪除
  9. 回覆
    1. 蜓子,你幫佢諗個名啦!

      刪除
    2. 尉藍幫下眼睇下。。。

      刪除
    3. 一隻肥雞仔.............
      呵呵呵.....................

      刪除
    4. 一隻貪食肥雞.....
      如果四個字....貪食的肥雞....
      呀..不如.....貪食肥雞想你....

      刪除
    5. EEEEE...............甘都得,,,,,,,,,,,

      刪除
    6. 咳咳........大家果然創意無限!=.=

      刪除
    7. 做乜咳呀喂喂喂....................

      刪除
    8. 媽媽喉嚨唔舒服...........

      刪除
    9. 我食肥雞“族“親呀!.........咳咳.....又“族“親!

      刪除
    10. 使唔使我出內力幫你拍佢出黎~?~??~

      刪除
    11. 妳哋........
      我仲想平平安安過聖誕喎!

      刪除
    12. 咁等你平平安安過咗呢個聖誕先啦。。。
      哈哈。。。

      刪除
  10. 毛毛球,你就好啦~~~有寶貝陪

    回覆刪除
    回覆
    1. 枝仔大把寶貝......
      魚毛仔都做埋我寶貝好無呢??????

      刪除
  11. 嗯,好 ~~~~~~~~~~~~~~<凸^-^凸

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 唔........好...........
      會否變咗唔好架............
      我唔制呀呀呀................

      刪除
    3. 小蜓蜓⋯⋯⋯⋯你走豆有老花啊~~~~~~~
      毛毛球⋯⋯⋯小魚大大聲講⋯⋯⋯「好啊⋯⋯」.
      聽到未????????

      刪除
    4. 我有老花啫。。。
      唔係撞聾喎。。。
      唔駛咁大聲。。。
      我聽倒架啦。。。

      刪除