2013年12月18日 星期三

送溫暖給你......


                    天晴鳥 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

65 則留言:

  1. 好似太陽咁温暖,太陽出來了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唱歌呀,,,,,,,媽媽,,

      刪除
    2. 太陽出來了, 太陽出來了~~ (升key中)

      刪除
    3. 好。。。。。。。。。。

      刪除
    4. 我唱歌好鬼難聽架。。。
      如果你哋聽倒枝仔唱歌。。。
      明明有太陽暖笠笠都會變做陰陰寒寒架。。。

      刪除
    5. 唔會既~~~ 一齊唱開心好多........~~

      刪除
    6. 好嘢。。。拍手ing.............

      刪除
    7. 某人?
      枝仔,個衰妹一定係講緊妳!

      刪除
    8. 睇嚟都似係鳥鳥鳥。。。

      刪除
    9. 不是枝仔.....而是VXXCXXT....呵

      刪除
    10. 哈哈。。。
      原來唔關我事喎。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 你哋想要咩啫。。。
      送埋枝枝比你哋好無???

      刪除
    2. 亞女,妳想要乜呀!
      要枝仔定要太陽呀?

      刪除
    3. 我要,我要,,,,,,,,,,,*唔講得,,哈哈..唔準笑,,,,,,,

      刪除
    4. 但係我已經用紅色絲帶扎起咗枝仔啦,
      翠翠哋要住先啦!

      刪除
    5. 解得我未呀???
      扎到我好攰鳥鳥鳥。。。

      刪除
    6. 亞女得未呀???
      你老豆我就死啦。。。

      刪除
    7. wow...........
      舒服晒。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 想要抱抱而已???
      嚟嚟嚟。。。
      呢樣我係絕對不會吝嗇的。。。

      刪除
  4. 天寒地凍,感受到太陽般的溫暖!謝謝!

    回覆刪除
  5. 謝謝您....謝謝你明我心........不知說什麼........

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係囉。。。
      唔知點解無啦啦會變晒動畫架呢!!!

      刪除
  7. 你有冇送溫暖比我架,點解我仲咁凍嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓。。。
      你未收到我的溫暖咩???
      唔怕唔怕。。。
      嚟嚟嚟。。。
      比 auntie 抱抱。。。
      包你覺得溫暖鳥鳥鳥。。。

      刪除
    2. 哈哈哈哈,,,,,,,,,Peace怕左你。走左了。。。。。

      刪除
    3. 走咗咗咗~~~~~驚恐ing..............
      peace..........
      返嚟呀。。。。。。
      auntie 未抱呀喂!!!

      刪除
  8. 今天終於看見美麗的藍天白雲.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今天比昨天更美呢。。。
      即係話……明天會更好呀!!!

      刪除
    2. 週末啦,多做自己喜歡既事,現實對自己唔好,
      但自己唔可以對自己唔好!
      蔚藍有冇去行公園睇花?
      枝仔有冇安坐家中飲貓屎咖啡?
      蜓子有冇讀詩詞飲珍珠奶茶?
      乜都好,要令自己開心!!

      刪除
    3. 做自己喜歡嘅事。。。
      但係就比人鬧。。。
      唉。。。
      都唔知應該做好唔做好。。。
      貓屎咖啡咁正,日日都要飲,嘔……

      刪除
    4. 哈哈。。。
      唔駛驚。。。
      我有好多嘔吐袋。。。
      隨便嘔。。。
      放心嘔。。。

      刪除
  9. 回覆
    1. 不怕,不怕,,,送溫暖給你.........

      刪除
    2. 係囉係囉。。。
      唔怕唔怕。。。
      你想要幾多溫暖都有。。。
      大把貨。。。

      刪除
  10. 我想打你囉,,,,,,,,,,,你係我到寫D野笑死我...............

    回覆刪除
  11. 枝仔!Merry Christmas!
    今晚飲醉佢!

    回覆刪除
  12. 我在台灣這兒十分凍,又雨又風。。。又沒有聖誕氣氛

    回覆刪除
    回覆
    1. 中山天氣非常好呢。。。
      氣氛???
      要靠自己努力去營造。。。

      刪除