2013年12月5日 星期四

Bingo !!!

 
 
  • 好朋友嫁女.............
  • 去參加婚宴.............
  • 有得抽獎喎.............
  • 呢位哥哥坐我隔離位................
  • 成晚喺度等中獎........................
  • 一份又一份的獎品已送出..................
  • 無佢份.........................
  • 好唔開心喎.................
  • 點知............................
  • 突然間........................
  • 抽中佢喎....................
  • 都唔知係咪造馬架..............
  • 哼.........................................
  • 發吓脾氣就中獎..................
  • 早知我都發脾氣啦..............
  • 哈哈.....................................
  • 見佢鬼咁開心咁彈出去攞奬...................
  • 咪跟埋佢出去囉......................................
  • 佢之前嗰位中獎人仕係500蚊現金獎.................
  • 而佢之後嗰位人仕就係1000蚊現金獎................
  • 但係佢呢?????????????????????????
  • 哈哈哈...............................................
  • 只係得50蚊現金券...........................
  • 我哋足足笑咗佢一晚.......................
  • 做乜要笑佢??????????????????????
  • 因為我哋得唔倒獎囉囉囉................
  • 其實都只係玩吓啫............................
  • 大家高興咪得囉................................
  • 嗰位司儀小姐係港台某一 DJ...............
  • 而呢位哥哥都係港台人仕....................
  • 所以佢哋一見如故................................
  • 仲有啲惺惺相識添呢............................
  • 睇佢個衰樣幾咁得戚............................
  • 真係唔知唔抵得佢好吖........................
  • 定係戥佢高興高呢................................
  • anyway~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • 朋友開心 ~ 枝仔就開心架啦 !!!!!!!!!!!!
 
 

39 則留言:

  1. 早晨,毛毛球~~~
    呵呵~~~開心~~~~~~~~《

    回覆刪除
  2. 我係怪人,通常呢類抽獎,我會諗千奇唔好
    抽中我,每年公司Christmas party,我會响
    抽獎之前就閃咗去放工.......!

    回覆刪除
    回覆
    1. .....因為蠢!有獎都唔要!...哈!

      刪除
    2. 原來唔係怪人..............
      係蠢人至啱................
      下次叫埋我去吖喂..............
      我只負責幫你攞獎得架啦.............
      其它嘢你攪返掂佢啦...................

      刪除
    3. 不過返屋企仲好啦.....抽埋獎, 真係要好晚先可以走.....
      第二日又唔係唔使返工,,,,

      刪除
    4. 呵呵!我公司個Christmas party 12點就開始,
      通常係叫到會,我食飽咗....兩點幾就閃!!

      刪除
    5. 枝仔妳幫手食埋啦,上年盛咗幾盤壽司、五餅大pizza........

      刪除
    6. 撞鬼你咯.....................
      有壽司都唔叫埋我去.................
      不過 pizza 我唔啱架喎...............

      刪除
    7. 咩壽司先???有冇 花之戀????

      刪除
    8. 花之戀售罄............
      霧之戀好嗎............

      刪除
  3. 回覆
    1. me toooooooooooooooooooooooo

      刪除
    2. 我都係冇咩抽獎運......

      刪除
    3. 一樣。。。。。。。

      刪除
    4. 我直頭可以話係黑仔嚟架喎..................

      刪除
    5. 我有一次好搞笑就係, 公司食團年飯, 我抽中左一套米老鼠既床單.....當堂OO嘴...好重架...又唔係咁靚.....我寧願要現金劵好D....

      刪除
    6. 我抽過唯一一次,係攪拌器,,,,,

      刪除
    7. 我抽中得都冇乜好嘢!......=.=

      刪除
    8. 拎番屋企咪好重.....只會令我想捐俾堆填區.....

      刪除
    9. 床單好呀................
      我屋企好欠缼呀呀呀..............
      亞靜.............
      千其唔好掉咗佢呀呀呀..................

      刪除
    10. 我未搬之前就仲0係屋企既, 不過依家就唔知了...

      刪除
    11. 唔係去咗堆填區咩?????

      刪除
  4. 回覆
    1. 當然係啦................
      總好過我哋一蚊都無嘛...............
      不過唔笑又點得嚟開心呢 ~ ~ ~ 我哋 !!!!!!!!!!!
      哈哈哈.................
      \所以呢...............
      做著我的朋友都幾慘囉囉囉.....................

      刪除
  5. 抽獎只是餘慶節目,得失何需計較,最緊要開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉。。。。。。

      刪除
    2. 當然啦............
      抽唔抽倒獎都會好開心架..............
      只要同啲朋友一齊就得架啦................

      刪除
    3. 當然啦.............
      朋友跟禮物相比................
      我梗係揀~ ~ ~ 咳咳..............XX啦!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  6. 枝枝你抽到咩大獎呀 ? 講來聽聽總好過我哋一蚊都無嘛...............唔信

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪雪你唔聽書............
      枝枝邊有獎品喎喎喎...............

      刪除
  7. 小姐,唔係好明以下兩句....?
    見佢鬼咁開心咁彈出去攞奬...................
    咪跟埋佢出去囉...................................
    ??????????????????????????

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...........
      對唔住...........
      枝仔的表達能力太差鳥鳥鳥..............
      意思謂 ~ ~ ~
      佢抽中咗獎...........
      咁佢咪要出去領獎囉............
      由於時間關係............
      行出去佢都嫌慢............
      所以佢咪要彈出去囉............
      咁我見佢咁鬼死開心...........
      咪諗住幫佢留住美好時刻............
      幫佢影相囉囉囉............
      於是乎就跟住佢出去囉囉囉................
      咁 ~ ~ ~ 明白未呢?????

      刪除