2013年11月18日 星期一

MOON。。。


十五的月光。。。。。。
媽媽的生忌。。。。。。
獨自坐在露台上。。。。
望着這皎潔的月。。。。
知道媽媽正被這月光圍繞著。。。。。。
正如自己般亦同時被圍繞著。。。。。。
心情 ~ 
有點忐忑 ~~~
有點澎湃 ~~~
有點難捨 ~~~
有點無奈 ~~~
有點傷感 ~~~
有點淚水 ~~~
但是 ~
現實歸現實。。。。。。
事實還事實。。。。。。
事到如今。。。。。。。
用坦然的心來賞月吧!!!!!!


125 則留言:

  1. No. 1⋯⋯⋯ 哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe.......多謝............有無獎啊............................

      刪除
    2. 毛毛球,就來初一啦喂

      刪除
    3. 加抱抱~~~哈哈~~~~

      刪除
    4. 初一咁又點呀???????
      嚟嚟嚟................
      比 auntie 抱抱先吓吓吓..............

      刪除
  2. 月亮代表了毛毛球的心~~~

    回覆刪除
  3. 忐忑、澎湃、難捨、無奈.. .......都等妳病好先啦!
    今日轉涼咗好多,要小心保護喉嚨,唔係有排咳!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未病好唔可以有呢啲感覺架咩咩咩???????
      自己知自己事..............
      我出街都有帶頸巾護頸的.............
      放心啦...............

      刪除
    2. 可以!有時呢啲感受要嚟都冇辦法!

      刪除
    3. 係囉係囉.............
      放心啦..................
      呢啲感受嚟一陣就會走架啦啦啦..............
      哈哈...............

      刪除
  4. 請記著....你的媽媽一定希望看見一個開心的枝仔.....
    願你天天開心....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想天天開心呢..................

      刪除
    2. 明白你這句的含意.......我的朋友們常叫我要開心活在當下, 我心中也是如此想: 我都想天天開心呢...........

      刪除
    3. 大家努力比心機啦................

      刪除
    4. 看您兩的對答,我都會忍不著笑,即係開心啦!

      刪除
    5. 又笑??????
      傻佬............

      刪除
    6. 係囉...又笑??!! 笑什麼 ??!!! 呵呵...
      我們是真誠真心互勉, 枝仔, 可 ???哈哈

      刪除
  5. 過去了的就讓他過去,我們可以緬懷、可以追憶,同時,我們得面對現實、活在當下....

    回覆刪除
    回覆
    1. 過去了的就真係已經過去了..............
      活在當下................
      其實係一個好高深的學問嚟架 peace........................

      刪除
    2. 佛說:每個人所見所遇到的都早有安排,一切都是緣。緣起緣滅,緣聚緣散,一切都是天意。
      有些東西, 可以緬懷、可以追憶,但過去了就是過去了....

      刪除
    3. 我明白............
      過咗去的事只可緬懷..............
      無奈人的腦袋都唔知係咩制造的..............
      所以...........
      要自己努力去改造未來.............
      對嗎??????

      刪除
  6. 你媽媽會知道的,乖啦.記住............明天會更好,光明就在前面.哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天會更好~ ~ ~
      你自己講完都笑哩..............
      哈哈....................

      刪除
    2. 佢傻咋..............
      我都不知幾咁精靈呀呀呀................

      刪除
    3. 哈哈...我認架,,,,,,,,,,

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝你呀廸哥仔.................
      天氣涼了.............
      你自己都要小心呢...................

      刪除
  8. 飲暖水, 食熱野啦...
    要保重~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上 2 點..............
      你可以做得到嗎????

      刪除
    2. 個衰妹冬天仲吹風扇, 沖凍水涼, 短衫短褲出街.....妳估佢可以做到以上邊點!

      刪除
    3. 佢係外星人嚟架..............
      沖凍水涼...........
      我諗起都覺得凍呢.............
      以上 2 點佢可以做到邊點?????
      答案係.......無 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    4. 我日日都做, 不過就只係食早餐既時候.......
      就真係只係早餐飲果2杯熱奶茶, 熱水, 熱通粉.....其他啦喎....當然冇啦...哈哈哈

      刪除
    5. 我係來自守法星......當然係外星人...
      沖完好暖架...

      刪除
    6. 冬天沖凍水涼都會暖.............
      變態架架架................

      刪除
    7. 沖完真係覺架..
      冇錯...我係一名.....哈哈哈哈

      刪除
    8. 即係話你身體健康咁解啫啫啫...............

      刪除
    9. 哈哈....因為沖耐左凍水涼, 好自然就變得耐凍, 唔怕凍....我好耐, 有幾年未沖過熱水涼啦.....

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳咳......"作者已經移除這則留言"....都可以回覆.......=.=

      刪除
    2. 咁................
      好啦............
      我照回覆啦..............
      咁我留~ ~ ~
      多謝你呀肥仔....................

      刪除
    3. 你地傻咋,,
      佢傻咋..............
      我都不知幾咁精靈呀呀呀................X1

      刪除
    4. 我當然知亞女好精靈......唔傻果時!

      刪除
    5. 知我者。。媽媽也。。。。。。。

      刪除
  10. 唉!都唔知自己 No. 幾?.....坦然!即係=放下,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心啦................
      翔流喺我心目中係 No.1 ...................
      永遠都係 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      多謝您 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      放下..............
      無錯..............
      你講得啱...........
      真的放下鳥鳥鳥.................
      所以你可以放心枝仔架啦.....................

      刪除
    2. 放下 >>>>
      是的, 放下自己。 不是放下對方,不是忘記對方,不是勉強自己的心除去對方,而是調校自己的心。。。
      『一月普印千江水,千江色盡全明月。』
      一切事物如夢如幻如化……
      花開花落,緣起緣滅,聚散不定,
      如水中月,如空中花,如鏡中像, 虛幻不實,過眼煙雲!
      人心本如明鏡,知幻即離,
      卻被塵俗所染,虛實當真,
      不知放下執著,而感迷茫!
      放掉執著, 放下不安的心,放下害怕的心,放下悲鬱的心......
      以豁然開朗的自在灑脫心情,深入人群,走過花叢,依然片葉不沾身.........

      刪除
    3. 蔚藍真係勁!叻女!...可愛!

      刪除
    4. 翔流, 謝謝您的讚許, 但我不是叻, 只是經歷過, 沉溺太久, 被人罵多了, 被人說教多了, 而自己去思考分柝, 用心寺感受....終於體會了, 但我不是聖人, 依然會埋怨會憂傷, 但情緒是人之常情, 我不會說這不是堅強, 反之應發洩出來, 要懂面對.......我明枝仔的感受....

      刪除
    5. 多謝啊啊啊..............

      刪除
  11. 回覆
    1. 返嚟啦啦啦..............

      刪除
    2. 枝仔咩都有.............
      你想要咩手信吖??????

      刪除
    3. 我要崔始源....哈哈哈

      刪除
    4. 阿靜,我都好似崔始源架!
      咳咳........枝仔枝仔......崔始源係乜水呀?

      刪除
    5. 乜得你唔知, 而又知自己似既??? 哈哈哈
      佢係拍"愛上師奶經理人"果個男角~super junior既一員~

      刪除
    6. 咪一樣有眼耳囗鼻......只係组合上有啲唔同姐!

      刪除
    7. 泡菜仔你都唔識咁大胆??????????

      刪除
    8. 組合上有D唔同--->哈哈哈~!
      係呀...佢太靚仔..........又夠高....

      刪除
  12. 枝仔個Blog真係幾有動感......

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. sleepinggggggggg!!!!!

      刪除
    2. 一個二個又係傻鬼咗................
      除咗瞓覺之外..............
      仲有大把嘢做架架架.................
      例如係想吓我個寶貝女咁啦啦啦.................

      刪除
    3. 上網ing......................~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

      刪除
    4. 掛住個寶貝女就揾佢啦!喊死佢囉!

      刪除
    5. 哈哈,,,,一下又番生。

      刪除
    6. 斷背????????

      刪除
    7. 斷背?妳同枝仔?冇問題!
      我好開通架!

      刪除
    8. 哈哈,,,上斷背山.........

      刪除
    9. 上還上呀!要做好行山準備呀!
      呵呵!

      刪除
    10. 咳咳................
      I am readyyyyyyyyyyyyyyy

      刪除
    11. 咁上八仙嶺啦!呵呵!

      刪除
    12. 我唔上八仙嶺呀......................
      下個禮拜我上飛鵝山呀................

      刪除
    13. 咁堅?慢慢行吓!記得著夠杉喎!

      刪除
    14. 傻,,上飛鵝山就係專登著少D衫

      刪除
    15. 呵呵.......有道理有道理!
      枝仔,唔駛掛住屋企,阿黎妹會睇住架啦!
      妳去玩得開心啲啦!

      刪除
    16. 咳咳............
      你哋呢啲係咩思想嚟架..............
      雖然我都係咁諗............
      去打 war game 喎................
      著得衫多會好唔方便囉囉囉.............
      咳咳.............
      講完 !!!!!!!!!!!!!
      肥仔............
      亞黎妹會幫我睇住間屋............
      咁我都放心間屋.............
      但係我又唔放心亞黎妹喎...............
      勞煩你幫我睇住亞黎妹吖唔該..................

      刪除
    17. 咁咪轉個頭叫我幫妳睇屋!....=.="
      冇問題,合作無間嘛!
      我响禁區外幫妳睇吓!

      刪除
    18. 哈哈...............
      又比你識穿我的詭計添添添..............
      呢2年禁區未解封..............
      咁就辛苦你喺禁區外睇屋鳥............
      不過你放心.............
      你只需睇2年啫............
      2年後就唔駛禁區紙...........
      咁你到時再入嚟睇屋啦................
      唔該你先吓吓吓................

      刪除
    19. 2年?冇問題,2年後妳會响禁區外見到
      嚿望阿嚟妹石架啦......如果到時未收地的話!

      刪除
    20. 好呀............
      咁你呢座 ~ 望亞黎妹石 ~ 就會變成地標鳥鳥鳥................

      刪除
  14. ............來到這裡,看了,總是笑 C..........hahaha........

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩你係笑啫...............
      幾驚你嚟到我屋企會喊呀真係吖..................
      但係呢..........
      可唔可以話你一聲 ~ 傻佬 咁呢??????????

      刪除
  15. 爸爸,我真係忍不住係你呢到話比小魚知...........
    「你呢到好煩呀,搞不清楚點留,沒得按出..............」

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸尋晚食到幾點.....................

      刪除
    2. 尋晚?????
      尋晚我去邊度嚟呀???????
      今晚我就知..............
      啱啱返到嚟..............
      哈哈.........................

      刪除
    3. 夜嘛嘛嘛.................

      刪除
    4. 小蜓蜓...............我都頭大啊.....................
      今次呢篇真係傻鬼咗啊..............見到留言訊息.........卻不知係邊度覆............

      刪除
    5. 魚毛仔.............
      你係邊篇唔知呀?????
      係我呢篇定係你嗰篇呀??????

      刪除
  16. 係囉.........依家連留言都鉗不到入去..........(我個卜做咩啊?????????????)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..同你一樣,,,,,,,,,,,,,,,傻,,

      刪除
    2. 我想問呢............
      係咪多咗一個 回覆 喺留言下面呀??????
      你哋明唔明我講咩呀?????
      哈哈...........
      唔識點問你哋添............
      哈哈..............
      哈哈..............

      刪除
  17. 哈哈,個個都~~~
    傻痴痴⋯⋯⋯⋯⋯《ˊ_>ˋ⋯⋯⋯
    晚安啦,各位Y(^_^)Y

    回覆刪除
  18. 回覆
    1. 你無份咩?????
      你第一位啦啦啦.................

      刪除