2013年11月3日 星期日

Please...............

親愛的 :
唔該.........
我想問呢.........
我想去八仙嶺行山..............
請問點去架呢呢呢????????
呢段路辛苦成點呢????????
要行幾耐咁呢呢呢????????
                                    心急人上 ~ ~ ~

137 則留言:

  1. 我識八仙果,,,,,,,,哈哈。。其他幫唔到你,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 想講粗口鬧你囉囉囉..................

      刪除
    2. 我允許你講。。。。。。。。。。。。。。哈哈

      刪除
    3. 我樣樣都唔知囉囉囉.......哈

      刪除
    4. 係囉!枝仔講啦!妳想講乜粗囗呀?

      刪除
    5. 哈哈...這數天我是吃八仙果舒緩口嚨...減輕咳嗽

      刪除
    6. 八仙果D味怪怪地,,,,,,,,,,不過有益,,

      刪除
    7. 是呀。。。第一次食時,覺得很難食, 而家慣了....最重要是可舒緩口嚨...減輕咳嗽

      刪除
    8. 你哋可以一路食八仙果一路講粗口架..............
      咁樣會快啲好架架架...............
      肥仔肥仔..............
      枝仔唔識講粗口架其實...............
      不如你教吓我啦.................

      刪除
    9. 嗱!聽住啦!....XXXXX....
      講完!

      刪除
    10. 你既XXXXX等於....咩咩咩???
      說明之

      刪除
    11. x = 開
      x = 你
      x = 7
      x = 個
      x = 6

      刪除
    12. 呢句咁斯文的粗口..............
      係我啱啱學識架咋..............

      刪除
    13. 係某條粉腸教枝仔架架架....................

      刪除
    14. 某條粉腸係....VXXCXXX ???

      刪除
    15. 咩先!妳估粉腸易好呀!又要夠粉,又要夠腸!又要粉同腸夾得埋,好難架!

      刪除
    16. 救命呀......夠粉...又夠腸.....哈哈哈

      刪除
    17. 肥仔未夠班做呢條粉腸...............
      對唔住..............
      教我呢句粗口的嗰條粉腸.................
      佢真係粉得嚟夠晒粉...............
      而腸得嚟亦都夠晒腸..............
      當今世上..............
      無幾多個夠佢咁粉腸架啦啦啦...............

      刪除
    18. 但佢係咪把 7 同時 6 到轉咗呀?

      刪除
    19. 實情呢..........
      就咁的..........
      嗰日玩骰盅................
      我大佢唔倒................
      佢開我 7 個 6 啫....................

      刪除
  2. 睇吓呢度
    http://www.walkonhill.com/route.php?area=6&seq=6

    回覆刪除
    回覆
    1. 島先生.................
      呢條路徑係 4 粒星.............
      仲要行 5 個鐘............
      枝仔會唔會返唔倒屋企架架架??????
      好鬼驚呀呀呀..................

      刪除
    2. 番到番到,開始行之前番轉頭番屋企就得啦!

      刪除
    3. 真係好驚架,所以我都唔敢去 :P

      刪除
    4. 吓....................
      吓....................
      吓....................
      你都唔敢去????????????????
      咁我去唔去好呀呀呀?????????
      突然間好似覺得比人坤咗咁喎......................

      刪除
    5. 肯定係啦,我都俾人坤過幾次,好易行之嘛.......點知行到想死.@@

      刪除
    6. 島先生陰公囉,,哈哈

      刪除
    7. 哈哈哈............
      島先生............
      幾次喎...........
      咁就唔係叫做坤啦............
      呵呵呵............................

      刪除
  3. 你行八仙嶺?????? 咁勇?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉係囉...............
      亞仔話驚無咗個亞媽喎................
      點算好呀???????????
      應承咗人添呢...................

      刪除
    2. 一邊行八仙嶺,一邊食行八仙果。嗯。應該好正

      刪除
    3. 你老豆我打咗退堂鼓了...........
      落雨呀..........
      唔好行山啦............
      不如改為行水塘啦...............
      哈哈哈.............
      攪掂...............
      咁你就唔駛驚無咗個老豆啦..............
      呵呵呵........................

      刪除
    4. 咁不如行梧桐河啦!有羊睇架!

      刪除
    5. 蔚藍...........
      我要多謝個天囉囉囉.......
      肥仔..........
      梧桐河成日都行...只係睇住啲羊喺度咩咩咩...唔好啦...睇完之後我又有生理反應架啦啦啦..............

      刪除
    6. 亞女你都有生理反應呀?????????

      刪除
    7. 係呀??????????
      發爛渣囉囉囉............

      刪除
    8. 發左啦,,,成晚無訓.入媽媽數

      刪除
    9. 入我數冇問題,我幫妳,我叫枝爸陪妳訓,妳當佢Hello Kitty咁得架啦!

      刪除
    10. 原來又係你教佢...............
      攪到我成晚都無得瞓..............
      唉..............
      真係無陰公.................
      我之所以病都係因為呢個原因囉囉囉...................

      刪除
    11. 陰公咯!入我數啦,阿女今次到妳做Hello Kitty 啦!

      刪除
    12. 哈哈,,,,,,,,,,,,,你地講咩都岩架啦...............

      刪除
    13. 我要大口仔........
      唔要 hello kitty...............
      至鬼憎佢架啦.................

      刪除
    14. ..........亞女,咁辛苦妳要張大個囗扮大囗仔陪枝仔啦!

      刪除
    15. 唔得呀,,,,我是櫻桃小咀,,,,哈哈..

      刪除
    16. 咁.....櫻桃就櫻桃啦,小咀就小咀啦,枝仔收貨架啦!

      刪除
    17. 咳咳..............
      免為其難咁都收咗佢啦..................
      鬼叫佢咁咩咩咩..............
      想話唔收都唔捨得囉囉囉................

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 喂...行水塘行成點? 樂而忘返......

    回覆刪除
  6. 嗯.可能顧住打野戰,,唔記得我地了,,,,,,,,,,,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 打野戰 ??? !!! 艷遇??? 可能搵到"金先生".....哈哈

      刪除
    2. 打咁耐?......佢哋夠唔夠糧草呀?

      刪除
    3. 你班友仔...........
      吼我唔得閒就喺度玩嘢呀...................
      打野戰?????
      我唔識打 war game 架喎喎喎.............
      糧草?????
      嗰度有好多草架架架.........哈哈哈.............

      刪除
    4. 妳哋傻....................

      刪除
    5. 你哋都傻......................

      刪除
    6. 轉身趴埋牆........
      舉高雙手............
      兀高欏柚...........
      屎忽向西...........
      攞身份証出嚟..............

      刪除
    7. 阿蛇,邊面係西呀!我冇i-phone,又冇指南針喎!

      刪除
    8. 拿拿臨download番個指南針app la~

      刪除
    9. 唔一定向西,,向個風水好的都得架.....

      刪除
    10. 咁............
      屬豬屬牛的令歪面啦................

      刪除
    11. 指南釙app都唔夠,真頭揾個“羅更“先得,要揾風水位喎!

      刪除
    12. 請面向天啦啦啦..................

      刪除
  7. 回覆
    1. 係囉係囉,乜嘢感受?

      刪除
    2. 枝仔行水塘感受?? 枝仔打野戰感受 ??

      刪除
    3. ,頂................
      走去行個圈啫..............
      唔知真係以為我帶個男人去打野戰囉............
      正一死女包.....................

      刪除
    4. 寫感受呀??????
      好.............
      我寫...........
      嗰日呢.......
      就咁的..........
      我......就跟他啦吓............
      2個人約咗去大埔等啦喎............
      咁見倒佢啦喎.........
      即刻撲上前攬住佢先啦梗係..........
      跟住食嘢啦..........
      跟住行水塘啦..........
      感受嚟啦喎..........
      嘩..........
      感受着他的........他的............
      死啦......唔記得咗添...........
      應該係感受他的輕吻啦.........
      唔..........
      好似仲有..........
      死啦,........真係唔記得添............
      亞女.....蔚藍嗰篇嘢點寫架話??????
      等我一陣睇完先返嚟再寫過.......
      再見.................

      刪除
    5. 搵倒啦搵倒啦...............
      搵鬼死我呀真係..........
      返嚟啦返嚟啦..............
      我繼續寫我的感受吓吓吓.............
      承接上回 ~ ~ ~
      首先。。。
      一見面。。。。。
      感受一下他的擁抱先。。。。。。。
      行吓行吓。。。。。。
      拖吓手仔先。。。。。。。
      跟住呢就。。。。。。。。
      好似係輪到撫摸啦。。。。。。。
      蔚藍。。。。。
      請問呢。。。。。。。
      呢個撫摸要輕撫定係深深地架呢?????
      好啦。。。。。。。
      再行入啲啦喎。。。。。。。。。
      上埋堤壩啦喎。。。。。。
      人小小。。。。。。
      嚟個輕吻算啦。。。。。。。。。。。
      嗱。。。。。。
      水塘的賽後報告咪就係咁囉。。。。。。
      各住看官。。。。。。。
      呢個 ending 滿意嗎嗎嗎????
      請打賞 ~ ~ ~  

      刪除
    6. 哈哈,我一邊睇一邊笑。。。拍手拍手

      刪除
    7. 小姐呀................
      我係要打賞呀..........
      唔係要拍手囉囉囉..............

      刪除
    8. 阿靜,,唔好甘對我爸爸,,,,,,,,,,,

      刪除
    9. 咳咳.............
      你係咪打肥仔打到入咗魔.............
      所以而家連枝仔都要打埋呢?????
      嗚嗚嗚...............

      刪除
    10. 知道~~ 咁賞多好多下掌聲~~~

      刪除
    11. 哈哈.....因為太好玩....
      我又點會打枝仔呢????

      刪除
    12. 咁都唔洗見獲打獲架!!
      咳咳.......亞女救我呀!!!!!

      刪除
    13. 拍手也是打賞, 我們講心吾講金.....:)

      刪除
    14. 媽媽我黎打夠你啦,,,,,,,,,,唔使驚,,呵番....

      刪除
    15. 枝仔,去到堤壩都只係輕吻,咁捉姨因呢?樸蝶呢?

      刪除
    16. 蜓子....快D一齊去打"夠"佢...啦~~~
      唔會驚.....開心都黎唔切....

      刪除
    17. 肥仔......
      你想知其它的感想?????
      咁你叫蔚藍快啲出另一篇啦啦啦.............

      刪除
    18. 蔚藍,麻煩下一篇寫激啲!!

      刪除
    19. 點解是我寫?????!!!!! 是枝仔感受,不是我喎,又無人同我行水塘.....呵呵呵呵

      刪除
    20. 哈哈....尉藍寫啦,,,媽媽話激D得架啦,,邊到唔緊要,,,,,,

      刪除
    21. 咪係囉...................
      是鬼旦啦...............
      我去行水塘都變咗打野戰咯................
      咁你寫得激啲我先可以有嘢寫架嘛...............
      你唔寫我點打野戰呢???????
      真係吖吖吖...................

      刪除
    22. 要有靈感先至可以寫.......激D.....網上有許多, 肥仔要幾激也有......哈哈

      刪除
    23. 你想要靈感之嘛...................
      搵日去行吓水塘咪得囉..............
      哈哈哈.....................

      刪除
    24. 咳咳......我當然知網上有好多愛情動作片和小說......但唔夠唯美嘛!呵呵!
      枝仔!水塘有咩靈感呀???

      刪除
    25. 靈感不是來自水塘, 而是身邊的人......嘻嘻

      刪除
    26. 水塘有咩靈感?????
      勁咯.............
      身邊有咩人?????
      仲勁呢................

      刪除
  8. 毛毛球~~~~~~~~~~~你好~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚毛仔...............
      你好叻呀.............
      居然搵到嚟呢度搵我..............
      抵錫.................
      等我睇吓搵唔搵倒你先吓.................
      等我呀呀呀 ~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    2. 毛毛球已忘記我們了........

      刪除
    3. 講笑咩咩咩???????????????

      刪除
  9. 枝仔又出咗去war game呀?
    唔好war咁耐啦,出面又多蚊,又落雨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸病左呀,,,,,好心痛呀

      刪除
    2. 會否被佢大老闆傳染呢.......

      刪除
    3. 我已經5日無出過街啦...............
      何來多姿多采呢????????
      唉.............
      無陰公.............
      唔係亞仔傳染我架.................
      我估計係蔚藍傳染我多啲................
      因為啲病徵同佢一樣囉囉囉.....................

      刪除
    4. 噢..沒有見面,沒有直接接, 只是透過電腦互相交流,也會傳染 ??!!! 現在的病菌如此勁.......

      刪除
    5. 而家啲菌有幾勁你都知架啦................
      係咪先先先?????????

      刪除
    6. 係...係...你仲有無食你那些與病症沒有關係的藥.....最重要的成份是醫生下了的"緣份"....所以雖然表面跟 病症沒有關係的藥 , 也要食晒....快些好番...

      刪除
    7. 食咗一粒醒神藥...................
      痴線架..............
      尋日朝食..................
      攪到我今朝9點先瞓到覺.............
      駛唔駛咁醒神呀???????
      我今朝唔敢再食鳥鳥鳥.................

      刪除
    8. 開咗啦............
      夜晚瞓前食一粒安眠藥...........
      不過都係瞓唔倒............
      眼光光.................

      刪除
    9. 真陰公,,,,,,咁就叫你個女唱歌逗你瞓.....

      刪除
    10. 話時話............
      講開又講.............
      我好似已經瞓着咗架啦..............
      好似就係佢的一個電話嘈醒我架喎..............
      等我諗清楚啲先得.....................

      刪除
  10. 心急人:Blogger好煩,好難先入到你個網誌,今日才看到你的問題,慶幸你沒有去八仙嶺,那是難度頗高的遠足路線,一般從新娘潭起步,在八個山峰間的山路爬上爬落,絕不輕鬆。路線有多個出口,路程大概是五至八小時。

    回覆刪除
    回覆
    1. Peace, 您咪嚇佢啦!您即係叫佢唔好去....。

      刪除
    2. 唔係我嚇佢架,佢都冇去,我只係想佢覺得佢唔去喱個決定是英明的.....

      刪除
    3. peace 啊.............
      我都好辛苦先入倒你屋企囉..............
      真係唔知點解囉...............
      翔流啊翔流..............
      佢真的唔係嚇我囉.............
      我都知呢段路並非一般容易...............
      不過又講真吖.............
      其實我自己知道係有能力行到的..............
      只是..............
      何必為難自己對腳呢??????
      哈哈哈.............
      所以都係打退堂鼓算鳥鳥鳥..................
      我嗰日去咗大美篤行堤霸..................
      我都行到去嗰邊的水閘位架...............
      來回都唔係小時間架真係...............
      不過當然唔可以跟行山嚟比啦..............
      所以我都覺得自己好英明架..............
      哈哈哈...............
      anyway................
      thank you very muchhhhhhhhhhhhhh

      刪除
  11. 小姐!等我慢慢答您下.....

    請問點去架呢呢呢???...先看地圖,然後研究最近的地鐵或巴士或小巴站,然後行去...。
    呢段路辛苦成點呢??...應該係看您當時的心情,一是好Q辛苦,一是好Q寫意...。
    要行幾耐咁呢呢呢??...快則三四五六個鐘,慢則七八九十個鐘...hehe...。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你 ~ 搏 ~ 打 ~ 嗎 ??????
      哈哈..............
      不過好彩多得島先生比我的資料...........
      真係好真楚咁知道碓實位置呢...............
      but...............
      你最後答我係 ~ 行去!!!!!
      就呢一個動詞而言..........
      足以枝仔咬死你了..........
      哼 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      then...............
      我話你知.............
      呢段路一定唔會好Q寫意................
      即使有心愛的他陪行..............
      都足以令我腳痛痛足8日...........
      哈哈.............
      再 then..................
      我計過數架啦................
      正常人行五個鐘頭..............
      枝仔行就起碼八個鐘頭.............
      所以............
      如果想日落前返倒落山的話..............
      我一定要晨咁早爬上山了.............
      哈哈...............
      再如果好似你咁講要行十個鐘...............
      咁 ~ 咁 ~ 咁 ~
      咁我咪要天未光就出發囉???????
      諗起都無陰公呀真係係係。。。。。。。。。

      刪除