2013年10月30日 星期三




新一天...............
新的開始...........
全世界都要喺呢個新地方見面了................
我 ~ 枝仔 ~ 
喺度同你講聲 ~ 早晨 !!!!!!!!!!!!!!!

94 則留言:

  1. 枝仔,妳果邊好大浪喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...........
      我呢邊打大風呀............
      已經吹咗好多人落街鳥鳥鳥..........

      刪除
    2. 我仲有啲暈浪㖭......嘔!!!!

      刪除
    3. 唔緊要...........
      枝仔有大把暈浪丸.............
      要幾多有幾多..............
      包保你唔再嘔~~~~~~~

      刪除
    4. 亞女唔好嘔住,枝仔有暈浪丸,去枝仔屋企先嘔!!

      刪除
    5. 唔好啩................
      要我做咁多嘢?????????

      刪除
    6. 咁蜓子去媽媽屋企嘔啦...~~哈

      刪除
    7. 我無所謂架,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    8. 打佢啦打佢啦.............
      唔駛比面我架.............

      刪除
    9. 我call齊人去"dup".....某人先....

      刪除
    10. 殘忍啊啊啊......................

      刪除
    11. 點可以少咗枝仔嗰份呢呢呢?????????????

      刪除
    12. 咁我地齊齊"dup"........佢啦~

      刪除
    13. 好呀.....................

      刪除
  2. 真係好叻...竟然懂得放有動感的相.....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀............
      我都覺得好叻呀..............
      不過你唔好問我點樣放架喎...............
      因為我都唔知架架架....................

      刪除
    2. 呢D咪叫,,,,,,,,,,,XXXXX,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. .......我只係讀過簡而清進階中文課程,英文課程我未讀喎!!!XXXXX 即係乜呀?!

      刪除
    4. 哈哈,枝仔既英文真叻

      刪除
    5. 我有去補習英文架架架...............

      刪除
    6. 我好like XXXXX!!!!! 我都要惡補一下....

      刪除
    7. 阿靜妳仲學?妳果式“咩咩冇指示“已經可以獨步武林啦!

      刪除
    8. 係囉係囉...............
      亞靜你喺英國返嚟............
      有咩唔識呀??????????
      駛乜學喎喎喎...............

      刪除
    9. 哈哈哈哈~~~ 咩咩冇指示, 真係可以廣泛應用架~~~
      加多樣傍下身.....

      刪除
    10. 喺唔駛負責任的情況下...............
      呢個咩咩咩真係好好用...............架 !!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  3. oh....今天吾係30號咩 ??? 點解這裡顯示 29 號??? 我仲以為自己來遲了一天>>>>

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈.............
      我部腦叻囉.............
      推遲一日咁我咪可以後生多一日咁多多囉囉囉......................

      刪除
    2. 咁我問妳借果啲錢係咪都遲一日還先?

      刪除
    3. 傻啦............
      錢之嘛...........
      駛乜還啫.................

      刪除
    4. 係囉係囉,,我大把,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    5. 佢視如糞土.............
      所以每次出糧都剩埋好多好多囉囉囉................

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝謝謝謝謝.............................

      刪除
    2. 爸爸媽媽好,,,,,,,,,,,,,,我係唔係好乖女呢............

      刪除
    3. 係囉係囉.................
      要唔要獎品咁呢???????????

      刪除
    4. 甘好?有陰謀,,,,,,,,,,,,,唔要,,,,,,,,,,,

      刪除
    5. 獎品係枝仔大屋全年任玩通行證,而家“Hello喂“仲有阿黎妹出黎嚇妳㖭!!

      刪除
    6. 我仲叻....是我發現問題先....哈哈......一日喎, 24小時.......

      刪除
    7. 咁蔚藍都有獎品!
      係全日架,如果妳哋想,枝仔仲可以安排“咪肥老鼠“俾妳哋睇!
      Hello喂枝仔大屋,好玩唔好叫!

      刪除
    8. 咁好玩??????
      我屋企何止有亞黎妹咁濕碎呢????
      你想玩乜吖????
      你問吓亞女同埋蔚藍吖............
      佢哋可以答倒你.............
      哈哈哈................

      刪除
    9. 嘩..甘就精彩囉,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,咩都有,,想果樣有果樣,,連最怕見既都有........

      刪除
    10. 阿靜又要?“咪肥老鼠“喎!!
      亞女!有乜呀?有乜呀?妳有冇見
      到阿黎妹family呀?有冇飲貓屎咖啡呀??

      刪除
    11. 阿黎妹阿黎仔一家大細都不知幾咁相親相愛啦..............
      貓屎咖啡就一定會招待親朋戚友啦..............
      放心啦 !!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    12. 我要"咪瘦老鼠".....哈哈~

      刪除
  5. 晚安,仲以為你退出江湖添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻瓜嚟架...............
      枝仔一直都默默守在此...............
      不過無人發覺倒我的存在之嘛..............
      呵呵呵....................

      刪除
    2. 江湖好玩呀,,唔退,,,,我代答的,,,,,,,,

      刪除
    3. 唔該喎喎喎...............

      刪除
  6. 我真係唔明....究竟Chi Pang同唔同Gucci一人呢?????????

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘係一個人啦,,一樣甘傻,,,,,,哈哈

      刪除
    2. peace.............
      點解你會唔明呢??????????
      咁枝仔個真名係叫做 志鵬 吖嘛!!!!!

      刪除
    3. 春嬌係配志明架............
      唔係志鵬囉囉囉............

      刪除
    4. 是但啦,,差一個字姐.....

      刪除
    5. 嘩....蜓子你都好求其啵....差一個字好緊要架啦....我以前睇錯你個名做蚊子,我都唔敢是但啦....

      刪除
    6. 原來你個花名叫做蚊子.................
      哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈.................
      我鍾意呢個名呀呀呀呀.................

      刪除
  7. 這裡的留言吾好玩........:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想點玩呀????
      講啦。。。。。
      姐姐乜都陪你玩。。。。。
      ok???????

      刪除
    2. 想玩咩呢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 係囉係囉...........
      想玩咩呢...........
      係囉係囉...........
      講啦講啦...........

      刪除
  8. 週末愉快,,,,,爸爸,起身未,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 11 點..................
      梗係未啦啦啦.....................

      刪除
  9. 爸爸,,媽媽唔見左呀,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 點解會無咗呢個留言架?????
      我都無取消過................
      呢句係咩嚟架架架?????????????

      刪除
    3. 噢!如果蜒子有保留電郵的通知,佢應該check 到你那句是什麼

      刪除
  10. 唔見咗就唔好要佢囉............
    嚟嚟嚟..............
    爸爸抱抱吓..............

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 你返嚟做咩呀??????
      你一返嚟亞女就會返去你到架啦............
      唉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除