2013年11月15日 星期五

日落....................


病了好幾天....................
今日叫做好返啲............
有返啲力氣....................
瞓到四點鐘....................
藥力散去鳥....................
爬起身煮早餐................
走到露台........................
噢 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好靚的黃昏....................
一邊食我的早餐............
一邊欣賞這美景............
而我所感受到的............
是這一刻的寧靜............
是這一刻的醉人............
是這一刻的夕陽............
但我感受不到你們口中所說的浪漫...............
對唔住 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
送這美麗的黃昏比你哋吖.................
祝你哋身體健康.................................
祝你哋生活美滿.................................
祝你哋浪漫醉人.................................
哈哈 ~ ~ ~
再見 ~ ~ ~

72 則留言:

  1. 帶妳隻貓同亞黎妹family 出去散下步啦!
    對身體好呀!
    .........我都想有個露台呀呀呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多朋友仔架,,,,,,,

      刪除
    2. 爸爸佢有妳呢個女夠啦!
      小強、小珠、小明果啲朋友仔佢唔要架啦!

      刪除
    3. 其他朋友可以唔要.............
      不過.............
      我係唔可以無咗小強架架架......................

      刪除
    4. 我知我明,,,小強係好野黎架,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    5. 當然啦................
      he is my best friend ar ar ar ar ar ........................

      刪除
    6. 總之佢喺我心目中係最好就得啦啦啦.................

      刪除
  2. 同一個景,浪漫與否,見仁見智,不可強求。因為不同的人有不同經歷,只要感覺寧靜、醉人,已經是實實在在的享受。
    卧病中還不忘祝福網友,感謝你的善良。也祝你身體健康!生活美滿!浪漫醉人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 即使係同一個景.............
      唔同的人喺身邊............
      嗰種感覺都唔同............
      呢層我真係明白............
      而嗰一剎那..........
      我感到舒泰便是鳥鳥鳥...................
      你講到善良...............
      有人同我講 :
      太善良的你係保護唔倒自己架~ ~ ~
      所以我真係好努力咁去學習去做壞人囉囉囉................

      刪除
  3. 哈哈..你還記得我們談過的浪漫.....好記性....你那一刻咪就係孤寂的浪漫....

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂。。。。我係幫爸爸答的。。。。哈哈。。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 當我睇到"頂" 字,正覺奇怪為何蜓子會用此字.....呵呵...原來是代枝仔答...哈哈

      刪除
    4. 唔奇柽......亞女佢既十大粗言之首,就係個頂字!

      刪除
    5. 蔚藍啊............
      我只可以話比你知..............
      嗰一刻我係好孤寂..............
      奈何我真係感覺唔倒浪漫呢呢呢..................
      呢個咁樣的一個 頂 ~ ~ ~
      一睇就知係出自個衰女包架啦..............
      枝仔講嘢又點會咁粗魯先得架..............
      哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..............

      刪除
    6. 我...覺...似代答多D..........哈哈

      刪除
    7. 哈哈,,係囉係囉............

      刪除
    8. 咳咳.............
      亞靜.............
      小心比人滅口呀吓..............

      刪除
    9. 我識既枝仔一啲都唔粗魯,佢頂多係講XXXXX同XYZ架咋!

      刪除
    10. 係囉係囉...........
      都係肥仔了解我多啲.............
      哈哈.............
      不過你呢堆咁的xxxxx...........
      真係可以有好大的幻想空間啊老細.................

      刪除
    11. 傻!有邊個可以滅得到妳!

      刪除
    12. 係囉係囉..............
      講吓都要死啦啦啦...................

      刪除
    13. 哈哈哈...你地講得岩.........邊個可以滅我.....

      刪除
    14. 我諗 ~
      一包薯片就可以 KO 你鳥鳥鳥...................
      .哈哈....................

      刪除
    15. 一億包都滅唔到我....你太睇小我啦

      刪除
  4. 嘩,,,好靚,,郁下郁下。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解佢突然咁叻可以post會郁既相......

      刪除
    2. 我一向都知 Gucci 好Q叻啦!...hehe....

      刪除
    3. 咪就係..............
      翔流講得非常之中肯...............
      枝仔不嬲都咁 Q 叻架啦................
      hehehehehehehehehehe..............

      刪除
    4. Q 咪就係 咩 囉囉囉................
      又問 !!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    5. Q = cute 囉!
      .........咳咳...........嘔........!

      刪除
    6. 你差啲講到連我都嘔埋出嚟囉囉囉.......................

      刪除
    7. 唔........
      亞靜你呢個 ~ 唔.............
      有啲景轟咁囉囉囉................

      刪除
    8. 哈哈.......................

      刪除
  5. 回覆
    1. 島先生有心了............
      多謝你的祝福............
      枝仔都已經好得7788架啦.......本來..........
      不過呢..............
      今日又唔聽話..........
      走去食咗啲唔應該食的東西...............
      咳咳.............
      聽日唔知會點死呢呢呢.....................

      刪除
  6. 小姐!都講咗浪漫是在乎心境,.........當心境超然時,您就會發覺,周遭滿浪漫,一切都是美....。明白很困難,因感覺人生實在不美,何能......拔!人生苦短,轉眼一切便成空,包括一切美事....。所以我會學做阿 Q,學做鴕鳥,只想美的一面,當拋下一切不美事時,正能量就較易湧上心頭,那時,便周遭滿浪漫,一切都是美....。努力學習吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當然明白啦先生..............
      你估枝仔六十幾歲人真係未試過浪漫咩????
      哈哈...........
      只不過..............
      呢一個 moment..................
      榨都榨唔出浪漫呢 2 個字出嚟囉...........
      哈哈.............
      明白嗎??????
      仲有呀...........
      枝仔今日收咗信啦...........
      衰咗鳥鳥鳥.................

      刪除
    2. 無人同自己浪漫咪自己黎囉,,,,,,,,,好似我甘,,,,,,,,,,,,,,,,,,,懶係浪漫,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 懶浪漫................
      咁浪嚟做咩呀呀呀???????

      刪除
    4. 浪嚟做乜?因為想要漫!

      刪除
    5. 我做人已經乜都慢架啦.............
      真係唔想再慢............
      所以都千其唔好漫............
      so................
      呢啲浪都係唔要好啲呢呢呢.....................

      刪除
  7. 唉,,,我電話昨日從放工一直無左功能,,,細佬搞到2點幾先OK....

    回覆刪除
    回覆
    1. 掉鬼咗佢啦啦啦.................

      刪除
    2. 亞女!又係時候換新電話啦!

      刪除
    3. 亞女.............
      快啲多謝媽媽啦啦啦.................

      刪除
    4. 蜓子.,.....快D多謝你媽媽啦....
      想要"星星", "索你" 定係"生果"????

      刪除
    5. 唔洗多謝,我幫妳出部電話,妳枝爸俾錢架嘛!

      刪除
    6. 好呀.............
      我有好多膠咭..................

      刪除
    7. 買野梗係問媽媽拎錢啦....
      人地媽媽...識做啦.......
      俾哂全部, 以港元支付, 一次過付清.....

      刪除
    8. 佢一個波已經射咗落嚟啦..............
      唉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
  8. 喂....昨晚飯局後, 你的咳如何....是否咳死了...:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 就住就住食................
      今日都未死得.............
      哈哈.........
      放心啦................

      刪除
    2. 快架啦快架啦..............
      等我呀記住...................

      刪除
    3. 等你一齊食餐勁,吾駛就住食

      刪除
    4. 未好返嘛.............
      再等吓添啦啦啦...................

      刪除
  9. 枝枝,好耐冇探您,您病著?有冇好番啲亞。
    睇落都病到暈頭轉向,居然食早餐睇日落!

    回覆刪除
  10. 佢係蒼海哥呀 ! 枝枝.
    咁你知唔知我是誰架 ?????

    回覆刪除