2014年1月17日 星期五

樂樂...........

前人話 ~ 獨樂樂不如眾樂樂...................
以前的枝仔 ~ 一定會話 : 係 ...................
以前的我最怕自己一個人冷清清的感覺...............
如果要我獨自行街或者獨自食飯.............
我寧願閉關唔出街唔食飯架啫.................
曾幾何時失意的某一天...............
好記得他的一句說話 : 每個人都係獨立的個體...........
就係呢一句說話..............
我學懂了..........
學懂了獨立.........
其實............
應該係話......學懂了 ~ 孤獨.........
更貼切的說..............
應該係......學懂了 ~ 接受孤獨 !!!!!!!!!!
今天...............
人大了..........
即係年紀大咗啦............
亦即係話 ~ 老了!!!!!!!!!
身邊的人.......
走的走...........
分的分...........
亡的亡...........
躲的躲...........
避的避...........
今天的晚上..............
獨自走在街上..........
那種孤獨..................
那種寂寥..................
那種冷清..................
我 ~ ~ ~
竟然覺得舒暢..............
竟然覺得陶醉..............
竟然覺得享受..............
心中不期然湧上一份恐懼.................
一份自己覺得心慌的恐懼.................
但 ~ 回想一下 ~ 何懼之有.................
就繼續去 ENJOY 吧...........................
就來一個 ~ 眾樂樂倒不如獨樂樂 !!!!!!!!!!

204 則留言:

  1. 枝仔!我諗起了一首蘇打綠既歌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唱嚟聽吓。。。
      哈哈。。。

      刪除
    2. 我叫咗亞女唱俾妳聽,但......咳咳....咳咳.......!

      刪除
    3. 咳咳。。。
      佢只唱一首歌架咋陰公豬。。。

      刪除
    4. 嗱,,嗱,,,叻既話,一曲走天涯啦,,媽媽呵.......

      刪除
    5. 可你個頭呀可...............
      只識得一首就學人走天涯...............
      餓鬼死咗都未返到嚟元朗呀呀呀....................

      刪除
    6. 枝仔!而家呢個樂壇都係睇樣先架!
      所以亞女呢方面一定冇問題,
      就算亞女連唱十次同一首歌,
      都唔會有人覺架!
      亞女妳幾時出嚟旺角行人專用區唱呀?
      咳咳.....等我早啲買定個籮!
      用嚟收錢!!呵呵!

      刪除
    7. 唔係嘛。。。
      咁嘅大話你都講得出。。。
      勁呀!!!
      咁……
      你攞籮……
      我攞鼓啦……

      刪除
    8. 又籮又鼓.......=.=
      咳咳....亞女....咁辛苦妳啦!
      妳唱完歌,仲要表演埋大石碎心囗先走得!!

      刪除
    9. 哈哈。。碎大石就唔得了,,,嚇下人都得既。。。。。。。。。。

      刪除
    10. 咁叫你媽媽表演碎大石啦啦啦~~~~拍手~

      刪除
    11. 我知,心囗就等我碎啦,
      亞乖女妳只要大叫幾下扮運功,
      再囉起個搥仔打落嚟就可以啦,
      亞靜妳個衰妹就幫枝仔收錢!
      收完錢記得要call 99X 送我去急救........

      刪除
    12. 好~~吸氣,呼氣,,,,,,,,,,,,,,一,二, 三..............準備....................

      刪除
    13. 哎吔~~~~~~
      B bu B bu B bu~~~~~~

      刪除
    14. 蜓子...大力D"中"落去....個表演先傳神架....哈哈哈.....
      等我call 定先....呵

      刪除
    15. 唔駛再 call la。。。
      你聽唔倒 B bu 車嚟緊咩咩咩???

      刪除
    16. 係喎........仲好大聲添.......
      枝仔, 記住拎埋D錢...~

      刪除
    17. 無錢?!?!
      咁邊個幫我俾見急証果$100呀?阿女!

      刪除
    18. 賒住先囉囉囉。。。

      刪除
    19. 賒住先...啦..同醫管局..~

      刪除
  2. 噢...你這篇....我十分有同感.....也是我的經歷 !
    經歷過,所以我也曾如此寫眾樂樂倒不如獨樂樂 !!!!!!!!!!
    怎料被一親友責備說: 應該 獨樂樂不如眾樂樂 !!!
    於是我窒他說: 如有人相伴,當然會眾樂樂 !!!你也不會出來陪我啦.....答應出來相聚, 又一推再推...
    他即時沒有回應....
    人......往往得把口...用類似大義說話教訓人, 以顯示自己的叻, 但又不細心思考別人境況的原由......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。
      你口中所說呢種人。。。
      枝仔手頭上都大把貨。。。
      哈哈。。。

      刪除
    2. 有時說話前要多了解别人的情況,
      就算是善意的提點都最好留幾分,
      因為别人心底裏的難處,
      我們可能永遠沒法知道!

      刪除
    3. 唔係可能無法知道。。。
      根本就係唔會知道。。。
      好多人 對人歡笑背人愁。。。
      人人都以為他好開心,好開朗,好硬淨。。。
      但有誰知道他的內心是何等哀怨呢。。。
      其實佢哋只是不想將啲唔開心帶給朋友而已。。。

      刪除
    4. 下次你回佢一句: "你樂樂不等於我樂樂"....
      人有時就係好喜歡將自己既主觀意見用於別人身上.....人人都總有唔同狀況...
      VIN講得好岩.....凡事講最好留幾分......諗清楚先好講呢~

      刪除
    5. 哈哈。。。
      亞靜呢句 樂樂 真係講得好好聽架啫。。。

      刪除
    6. 你老味吖。。。
      做乜呢篇成日話我呀。。。
      我全部都係肺腑之言。。。
      太過份啦。。。
      你睇亞靜呢句 你樂樂唔等於我樂樂。。。
      幾咁寸呀!
      但係寸得嚟又要有性格喎。。。
      呢啲寸法只有靚女先寸得起架咋。。。
      咳咳。。。
      唔覺意又拍馬屁添添添。。。

      刪除
    7. 阿靜,我十分喜歡你那句「樂樂」,俾你千萬個LIKE

      刪除
    8. 哈哈哈~~~~兜個圈插人一刀係我既強項.........哈哈哈~~
      多謝讚賞~~~~

      刪除
    9. 唔好嬲啦,,最多同你玩......................淫笑...........

      刪除
    10. 變態野。。。。。。。。。。

      刪除
    11. 咳咳。。。
      我做開指導架。。。
      記得 call 我喎。。。

      刪除
    12. 我做開燈光、攝影同老臨架!
      記得call埋我!我要叉燒飯呀!

      刪除
    13. 我要叉鵝脾飯, 肥叉~加多多薑蓉~~

      刪除
    14. 亞女。。。
      佢身兼數職架。。。
      會好肚餓架。。。
      佢要叉燒飯啫。。。
      比佢食啦。。。
      最好加多隻左脾過佢添啦!!!

      刪除
    15. 你 2 個係咪痴線架架架。。。

      刪除
    16. 痴線?!有燒鵝燒豬全體食.....
      我痴下冇所謂.....!
      食完之後正常番咪得囉!

      刪除
  3. 勁!...我是一個很自憐的人,所以也很懂得享受獨樂之樂......。其實......眾樂是好的,獨樂也是好的......。所以,不要懼怕!我們要學習在不同時間,在不同境況底下,都會懂得及樂於享受眾樂或是獨樂之樂.....。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多嘢。。。
      唔到自己唔成長呢。。。
      得不到。。。
      便要欣然接受鳥鳥鳥。。。

      刪除
  4. 獨樂樂、眾樂樂~~~
    各有情趣,享受每一刻樂趣!凸^-^凸

    回覆刪除
    回覆
    1. 你條魚毛仔就梗係眾樂樂啦。。。
      次次去邊都有一大班老友陪住你。。。

      刪除
    2. 甘你都同魚毛仔一齊眾樂樂啦
      星期日一齊去塔門追浪花。好不好?

      刪除
    3. 哎喲。。。
      早講啦。。。
      我好想去塔門呀。。。
      上次個契女影咗啲相比我睇。。。
      搵極都無朋友肯陪我去呀。。。
      不過呢個星期日我要開工呀。。。
      點算呀???
      你哋幾點出發呀???

      刪除
    4. 调更囉,10點在黃石碼頭集合~~~
      等你啦

      刪除
    5. sorry呀!
      接咗job我就唔想失信於人呢!
      下次一定有機會嘅。。。
      放心啦!
      過咗年後我就會得閒架啦。。。
      到時再約吖。。。

      刪除
    6. 諗住不見不散添=_=、+_+

      刪除
    7. 哈哈。。。
      好彩你無講啫。。。
      如果唔係累你無得去玩就弊傢伙了。。。

      刪除
  5. 每個人都係獨立的個體..
    好似我講既,,哈哈。
    本來我又想回番你,
    十分十二寸,
    長既,
    不過~~
    諗諗下,
    留番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇講過.......但明白其含意就得啦!

      刪除
    2. 明白其意思係一件事。。。
      當自己真正要獨立去做一個孤獨無援的個體時又另當別論呢。。。

      刪除
  6. 回覆
    1. 偶然一次半次就真係無乜所謂囉。。。
      仲可以好享受添呢!!!

      刪除
  7. 哎吔....
    點算呢?
    自少喜歡獨處,
    而且好enjoy添,
    唔通我當時未老先衰?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈。。。
      非也非也。。。
      皆因當時的 peace 。。。
      已經看破紅塵。。。
      而已而已。。。

      刪除
    2. 哈哈..似我,看破紅塵,,又享受人間..........

      刪除
    3. 似你個死人頭。。。

      刪除
    4. 哈哈...............你傻

      刪除
    5. 邊個。。。
      邊個嗌交。。。
      拉佢出嚟打。。。

      刪除
  8. 我一個玩又得,多人我又冇問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島先生。。。
      我有進步呀。。。
      我而家都得啦。。。

      刪除
  9. 原來我也曾寫過一篇有關獨樂樂...
    http://loveismyblogger.blogspot.hk/2012/04/blog-post_7.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 陰公豬囉。。。
      我哋下次開心時寫番篇 ~ 樂 !!!

      刪除
  10. 我來自首,,,,,不問自取.......我借用了你這篇一些文字, 及阿靜那句「樂樂, 」再加我那篇, 寫了一篇感想, post在FB....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~唔緊要, 大家一齊分享, 正~

      刪除
    2. 肥仔。。。
      同我報警。。。
      我呢篇文唔見咗幾隻字。。。
      我懷疑亞邊個邊個攞咗我嘅。。。
      快!!!
      唔該!!!

      刪除
    3. 做人大量D,幾個字,,豪比人啦............

      刪除
    4. 係囉係囉....而且我也自首了.....

      刪除
    5. 枝仔,我去咗守法星阿靜度報警啦!
      佢話食埋包薯片先出通緝令呀!
      咳咳.....蔚藍....其實我係餓底!
      通緝令未出之前,妳快啲走啦!

      刪除
    6. 吓!走去邊?當然係泰國啦!
      吓!黑色旅遊咩咩?唔怕!越危險越安全!
      吓!如果有人問去泰國做乜,点答?當然係散心啦!
      仲要記住用e道,咁就一定冇人發現妳啦!

      刪除
    7. 咩話!妳欠一個友人陪妳?當然係揾枝仔啦!
      果邊危險,唔好揾亞女啦!
      咦???邊個破我門??
      係阿靜???咩話???通緝我????
      唔係我呀呀呀..............

      刪除
    8. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。。。。。。。。。。

      刪除
    9. 肥仔,講開又講啦...我總覺得去泰國散心那case定有內情, 那印傭一定有些問題........

      刪除
    10. 我唔會通緝蔚藍既....係都係通緝某人啦.....

      刪除
    11. 蔚藍!我都覺得有內情,但不管內情如何,出手打人都係唔應該!
      阿靜,某人係邊個呀?蜓子?!唔會架!!一定唔係佢架!!

      刪除
    12. 我知某人是誰。。。肥仔

      刪除
    13. 而家謠言滿天飛, 一開庭就知真相....邊個講大話...
      哈哈.....蔚藍真係聰明~~~~bingo~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      刪除
    14. 哎喲。。。
      咁多回應都唔知點答好。。。
      實行嚟一個 : 我愛你 !!!!!!

      刪除
    15. 我又愛,,我又愛,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    16. 愛你個死人頭。。。

      刪除
    17. 死人頭我先唔愛,靚人頭得唔得。

      刪除
    18. 得得得。。。
      乜都得。。。

      刪除
    19. 亞女!真係得番個頭都要???

      刪除
    20. 得返個頭都好過無啦大哥。。。

      刪除
    21. 係囉係囉..仲係甘鬼死靚既頭.....

      刪除
    22. 又係又係!亞女啱!通常kitty咕“純“都係得個頭,
      一樣咁多人鍾意!

      刪除
    23. 係囉係囉...............媽媽岩

      刪除
  11. 放心啦.....守法星巳發出通緝令......一陣就有人爆你門....哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞女!阿靜通緝妳呀!快啲走啦!
      走邊好?去.......上天台啦!
      上面有金魚睇同珍珠奶茶架!

      刪除
    2. 傻啦...我唔會通緝蔚藍, 蜓子同枝仔架....
      只係剩番......哈哈

      刪除
    3. 我媽媽。。。。。。。。。。

      刪除
    4. 蜓子真聰明~~~~~~~~~~~~~~~~拍手~

      刪除
    5. 佢當然聰明啦。。。
      似佢老豆我嘛。。。

      刪除
    6. 我成日都話亞女叻架啦!

      刪除
    7. 我地一家低調D,,低調D,,哈哈..

      刪除
    8. 叻 ~ 我認架。。。
      唔駛低調架。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
    9. 講落又好似係啵,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    10. 梗係啦。。。
      如果你讚我靚女的話。。。
      我會更加大聲應你添呀。。。
      哈哈。。。
      不過如果你話我肥。。。
      我會當聽唔倒架。。。
      放心啦!!!

      刪除
    11. 又咳呀???
      快啲搵醫師執返齋 ~ 藥先啦!!!

      刪除
    12. 阿醫師執咗我一齋勁啦!
      佢話大石碎心囗有效......可以止咳!
      真係有效喎,我個肺而家搶救緊!
      咳唔出啦!

      刪除
  12. 回覆
    1. o爺。。。
      枝仔忙呀。。。
      見佢哋講得樂樂哋。。。
      樂住先啦好無???

      刪除
  13. 過年了,同枝枝拜個早年!
    祝枝枝春節愉快,
    馬年吉祥,
    身體健康,
    諸事順利,
    生意興隆!
    總之樣樣都順景,
    心想事成!

    回覆刪除
  14. 點呀你,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 未死得。。。
      仲喺度。。。

      刪除
    2. 忙什麼........是否辦好年貨???

      刪除
    3. 咁就真係好忙.....呵呵

      刪除
    4. 孤兒仔。。。
      駛鬼辦年貨咩。。。
      不過真係忙。。。
      哈哈。。。

      刪除
  15. 枝仔,未c得就好啦!
    今個新年妳要玩得開心啲!
    祝埋煲姐同亞黎妺來年肥肥白白!
    恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲欠我一餐(由生日改為聖誕, 再改為新年.....), 所以未c得住.....哈哈

      刪除
    2. 鬼咩。。。
      我病完到你病。。。
      你病完又輪到我再病。。。
      我好返啲約你你又再病。。。
      真撞鬼。。。
      不過唔駛怕。。。
      已經係新嘅一年了。。。
      乜鬼病都會走晒架啦。。。
      我哋會開開心心咁去食飯架啦。。。
      所以。。。
      最緊要祝大家身體健康啊!!!

      刪除
    3. 我都祝妳哋身體健康、快高長大、學業進步啦!

      刪除
    4. 我老了,我不需學業進步, 我要財源滾滾來,哈哈,.....

      刪除
    5. 我都老啦......我同蔚藍一樣..,..要財源滾滾來...狂中六合...全中~~~

      刪除
    6. 阿靜, yeah...give me five :)
      其實, 我經常說: 錢不是唯一最重要既東西, 但沒有了它是不能的。。。

      刪除
    7. 傻既,,,,錢有邊個唔鍾意呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    8. 我最憎錢架啦.....如果我有幾百憶身家的話!
      所以未有幾百憶身家之前,我仲係覺得佢
      好可愛!!

      刪除
    9. 我枝仔一啲都唔貪心。。。
      唔需要幾百億咁多。。。
      係咁2比返一兩億我得架啦。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
    10. 蔚藍~~~~~~~~~~~~~~~~yeah~~~~~~~~~~
      冇左佢....我連飯都冇得開....機都冇得打.....哈哈哈哈

      刪除
    11. 我都唔貪心架.....不過我要一億英磅夠架啦,,.......呵呵

      刪除
    12. 哇。。。
      此女子 ~ 夠大志 !!!

      刪除
    13. 我不嬲都知阿靜夠大~~支出,
      所以咪要開源節流囉!

      刪除
    14. 醒目。。。
      識著你呢啲咁嘅朋友。。。
      咪叫做幸運囉。。。

      刪除
  16. 祝大家新年快樂, 開開心心呀~~

    回覆刪除
  17. 爸爸,新年快樂,新一年咩都新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸番來囉,,,,,,,,,,,,

      刪除
    2. 返嚟啦返嚟啦。。。
      終於捨得返嚟啦。。。

      刪除
  18. 枝枝, 蜓子恭喜發財 ! 恭喜發財 ! 恭喜發財 !
    新年進步 ! 事事如意 ! 馬年好運 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝雪雪。。。
      枝枝祝你青春美麗。。。
      減肥成功吓。。。

      刪除
  19. 毛毛球,小魚祝你新年快樂!身體健康!萬事勝意!
    永遠都快快樂樂!Y(^_^)Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚毛仔。。。
      枝枝祝你身體健康。。。
      似足飛毛腿咁通山跑通海游吓。。。

      刪除
  20. 枝枝, 祝你人日生日快樂 ! 出了埠 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 生日快樂呀雪雪。。。
      枝枝返咗嚟了!!!

      刪除
  21. 枝枝返來就好啦 ! 祝你新年行好運, 花開富貴, 身體健康, 囝囝學業進步.
    @v@))

    回覆刪除
  22. 枝枝,我幾經辛苦才找到您,一來到才知您正在享受孤獨,探吓您會唔會是一種騷擾呢?您好耐冇來我屋企啦,過來啦,歡迎您!
    http://lingzihui.blogspot.hk/

    回覆刪除
  23. 爸爸,快d出.....新野啦...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 出篇枝仔如何應對18 個情人的情人節.....哈哈....

      刪除
    2. 18個?還是係18打呀?枝仔!

      刪除
    3. 男女老幼 加埋都真係18個啫。。。
      邊得嚟18打呀大佬。。。
      情人節呢家嘢。。。
      唔係有人約就要去架。。。
      唔係有禮物就要收架。。。
      要睇本小姐想見邊個。。。
      要睇本小姐願唔願收。。。
      呵呵呵。。。
      懶巴閉。。。
      實比人 唓 ~ ~ ~ ~ ~ ~

      刪除
  24. 回覆
    1. 幾啦。。。
      慘得過收禮物都要睇心情啫。。。
      哈哈。。。
      其實係等緊人送禮呀陰公。。。
      仲要喺度扮晒嘢話睇心情。。。
      呵呵呵。。。。。。

      刪除
    2. 枝仔....我預備了禮物, 但你請的食檸檬......
      蜓子....你講啦, 你爸爸對不對....

      刪除
    3. 蔚藍啊蔚藍。。。
      你係咪傻架。。。
      你約我食飯我一定飛出去啦。。。
      點會請你食檸檬呢。。。
      最多見到面請你食凍柑之嘛。。。
      你講。。。
      時間地點你話事。。。
      枝仔赴約就是了。。。

      刪除
    4. 哈哈...稍安無燥,,蜓愛爸爸,又愛蔚藍....係我唔_岩

      刪除
    5. 乖乖的蜓子做和事佬.....呵呵呵呵......

      刪除
    6. 佢話 : 唔___啱。。。
      咁都叫做乖 ???

      刪除
    7. 亞女當然係乖啦.......唔曳曳果時!

      刪除
  25. 火都黎埋呀..媽媽..你話啦..有咩理由仲唔更新.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜓子,可能你愈火佢愈吾更新.....哈哈

      刪除
    2. 哈哈,,,,,,,,媽媽過黎煽下火..........

      刪除
    3. 係呀。。。
      你越火我就越係唔更新呀。。。
      你吹得我脹 ~ ~ ~ 咩???

      刪除
    4. 我過黎啦!
      吓!亞女妳叫我煽火?
      我都其身不正,點叫枝仔快啲出post!
      嗱!不如亞女妳而家去吹脹枝仔,咁佢咪會更新囉!

      刪除
    5. 對我嚟講。。。
      算早啦。。。
      下話。。。

      刪除
    6. vincent。。。
      唔駛佢吹我都已經好脹啦。。。
      幾乎拍得住你鳥鳥鳥。。。
      呵呵呵。。。。。。

      刪除
    7. 咁枝仔妳去吹番脹亞女,咁亞女咪唔得簡吹妳更新囉!

      刪除
    8. 你幫我啦。。。
      我好忙呀。。。

      刪除
  26. 唉..樂夠未呀,,好長呀..............

    回覆刪除