2014年2月19日 星期三

感、感、敢

細佬 : 哥哥呀,我覺得媽媽30歲嘅時候好有美感!!!
哥哥 : 咁你覺得媽媽40歲嘅時候又點呢???
細佬 : 我覺得媽媽40歲嘅時候就好性感囉!!!
哥哥 : 咁…你而家又覺得媽媽點呢???
細佬 : 咁你而家望住媽媽嘅時候你又會覺得點吖???
哥哥 : 如果而家仲敢望住媽媽的話,我就會覺得自己好勇敢囉!!!
媽媽 : …………………………………………………………
以上一段對話。。。
係我啱啱遇着剛剛。。。
聽到家中 2 隻小魔怪的對話。。。
本人真的感到萬分沮喪。。。
唉。。。。。。
無陰公!!!!!!
難怪早排有人對我說 ::::::
後面望你就感到希望!!!
側面望你就感到失望!!!
前面望你就感到絕望!!!
天呀!!!!!!!!!!

170 則留言:

  1. 回覆
    1. 我知,我知...頂咩............
      因為有甘既阿媽,就會有甘既仔囉.........

      刪除
    2. 你頂佢2個衰仔定係頂佢媽媽先???
      有咁嘅媽媽就有咁嘅衰仔。。。
      仲要有埋個咁嘅衰女包添。。。
      唉。。。
      真命苦啊!!!

      刪除
    3. 唔係又點會甘襯呢,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      刪除
    4. 嗱!亞女都岩咗8成架啦!
      但我剩番果2成係....
      頂!仲乜個post冇跟埋美感同性感既相呀!
      咳咳......勇敢果啲.....留番年尾“蝦佬喂“先!!

      刪除
    5. 你知我係唔會咁做架。。。
      我一陣 post 勇敢嗰張出嚟送比你。。。
      至於美感同埋性感嗰2張呢。。。
      就留返出年過年時當門神咁貼喺門口。。。
      呵呵呵。。。

      刪除
    6. 阿靜妳見到啲相起啖呀?
      枝仔快啲醒阿靜兩張相啦!

      刪除
    7. 我驚到時會咳得仲犀利.................

      刪除
    8. 亞仔話作死我喎。。。
      貼出嚟做門神實嚇到乜鬼都走晒啦。。。
      傻仔嚟架。。。
      門口嘅作用就係要嚟嚇鬼架嘛。。。
      你哋話啱唔啱先???

      刪除
    9. 要食止咳丸先得....哈哈哈

      刪除
    10. 我哋啲咳傳染咗比亞靜嗎???
      陰公豬咯。。。。。

      刪除
    11. 黎睇我蜓醫師啦.............一次KO...........

      刪除
    12. OK 定係 KO 呀小姐。。。

      刪除
    13. 蜓醫師....唔好KO我........醫好我啦....哈

      刪除
    14. 阿靜!咁妳自己小心!
      通常蜓醫師醫人......只有兩個後果......
      一係去天堂,一係落地獄!

      刪除
    15. 嘩..心水好清啵,,,,,,,,,

      刪除
    16. 咁我簡去天堂啦.....哈哈

      刪除
    17. 如果要我揀。。。
      我就真係打死都唔會搵蜓醫師嚟醫囉囉囉。。。

      刪除
    18. 嘩.....枝仔......你呢個答案都....

      刪除
    19. 都咩啫。。。
      都好老實囉。。。
      哈哈。。。

      刪除
    20. 枝仔,妳點可以唔信任蜓醫師架!
      我百份之一百信佢既醫術!
      只係......咳咳....要睇清楚張藥單.....
      以防佢簡小姐上身,杏霜寫咗砒霜.........

      刪除
    21. 如果咁都叫百分百信...咁蜓醫師下次開俾某人既藥方就會....哈哈.....多"杏霜"...

      刪除
    22. 佢會唔會寫埋 凍飲加2元 架架架???

      刪除
    23. 岩岩加左價啦...凍飲加3元..哈

      刪除
  2. 後面望你就感到希望,係唔係你嘅身材好索呢?
    前面望你就感到絕望,係唔係你太靚,所以佢知道你早已名花有主、不敢奢望呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇聽過一句甘既話,,,離遠睇似一朵花..行近就.............唔敢講.....

      刪除
    2. 嗱嗱嗱。。。
      peace。。。
      你知道個原意架吓。。。
      唔可以咁嚟歪曲事實架喎。。。
      咁係唔啱架架架。。。
      死女包。。。
      你估我唔知你想講乜咩???
      離遠睇就似朵花。。。
      行近睇就小喇媽。。。
      哼。。。
      就算係都唔好講到咁大聲吖嘛。。。

      刪除
    3. 我好細聲架啦,,,,,,,,,,,

      刪除
    4. 係咪呢。。。
      比人聽倒了!!!

      刪除
    5. 我聽到蜓子好似話........離遠睇似一朵花..行近就要錫枝爸....係咁上下啦.....

      刪除
    6. 哈哈,,,Peace就真係可愛了,,講出我心裡話.............正正.....抵錫...

      刪除
    7. 喂喂喂。。。
      做乜錫我呀???
      我叫架!!!

      刪除
    8. 傻瓜....鍚你咩?佢話我抵錫咋...........

      刪除
    9. 噢。。。
      對唔住。。。
      表錯情添。。。( 失望ing..........)

      刪除
  3. 佩服 2 隻小魔怪....哈哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而佩服 2 隻小魔怪既媽媽囉....哈哈快閃/

      刪除
    2. 蔚藍。。。
      同我捉個死女包返嚟~ ~ ~

      刪除
    3. 媽媽救我......................

      刪除
    4. 亞女嚟!天台好安全架!

      刪除
    5. 天台唔係有金魚佬既咩..................

      刪除
    6. 今次冇,臨時金魚佬好貴人工,我請唔起呀呀呀!

      刪除
    7. 甘好啦,,我上黎啦........

      刪除
    8. 仲大鑊。。。
      無咗個臨時金魚佬。。。
      剩返個正牌金魚佬佬佬。。。

      刪除
    9. 咮.......枝仔!
      細聲啲唔好俾人聽到呀!!

      刪除
    10. 放心。。。
      呢度只會得 peace 聽到架咋。。。
      你同佢咁老友。。。
      佢應該唔會出聲的。。。
      不過你呢啲咁嘅行為。。。
      我真係唔肯定佢會否大義滅親囉。。。

      刪除
    11. 傻....我點會出聲,我最喜歡影低佢放上youtube

      刪除
    12. 哈哈。。。
      比你笑死。。。
      原來就係你。。。
      我終於搵倒你啦 。。
      平時喺toytube見到嘅片段原來係你影嘅。。。
      Vincent。。。
      咁你小心啲啦。。。
      peace 呢個動作仲大鑊過大義滅親呢。。。
      哈哈哈。。。

      刪除
    13. 咁我又大義滅親埋一份啦~~~~

      刪除
    14. 媽媽快D同我一齊上天台.........

      刪除
    15. 唔好呀!!!
      危險呀!!!

      刪除
    16. 好!亞女,上天台就上台啦!但天台有冇柴房架!
      你哋大義滅親冇問題,但一日大家未上契,都未
      算親人,所以每人300萬上契費俾我先,咁就可以
      正式滅親啦!

      刪除
    17. Peace兄,記得條片既片尾加製作花絮同蝦look鏡頭喎,
      記得揾我加番場戲話原來係我發夢呀,如果唔係入唔
      到大陸個市場架!

      刪除
    18. 匯率幾多先??????????????

      刪除
    19. 阿靜,值得投資架$1貓幣對$20HKD,
      $300萬貓幣就可以滅咗我,超值啦!
      去煲姐銀行就有得對架啦!

      刪除
    20. 見係你咋。。。
      一個月定期比 9 厘你。。。

      刪除
    21. 仲要諗???
      唔係啩。。。

      刪除
  4. 電話響~
    女;做咩。
    爸:掛住你囉。
    女:咪甘痴纏啦。
    爸:我要呀...............
    下面刪左幾千個傻的對白.....................哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你傻好啦。。。
      咪攪到我啲 blog 友都傻埋啦!!!

      刪除
    2. 哈哈...D博友好醒既,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 唉!有個咁大需要既阿爸,
      亞女真係陰公豬.......日忙夜忙!
      平時啲家用用哂黎買朱古力食,
      仲要打電話問亞女要多啲家用!

      刪除
    4. 600萬禮金又攞唔倒。。。
      唯有陰啲陰啲咁攞囉。。。
      其實陰公豬嗰個係我。。。

      刪除
    5. 唔係300萬咩??
      通貨澎漲真利害!!
      枝仔妳睇,果啲儲緊300萬禮金既靚仔......喊緊!
      鳴嗚嗚!

      刪除
    6. 物價指數高得太過驚人。。。
      無奈。。。
      無奈。。。
      亞女你嫁唔出???
      咁 ~ 陪吓我吟詩先啦啦啦!!!

      刪除
    7. 亞女,唔怕,枝仔認咗頭啦!

      刪除
    8. 大鑊。。。
      講錯嘢添。。。
      蝕水啦呢趟。。。

      刪除
  5. 我突然感到枝爸好苦。。。。。。。。。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. d仔女~~~實在太好~太孝順

      刪除
    2. 好就唔係苦啦,,,,,,,,,,,

      刪除
    3. 馬小姐。。。
      你錯啦。。。
      呢啲唔係叫做苦。。。
      係 “ 金 ” 先至啱。。。

      刪除
  6. 原來你是半夜三點幾聽到呢段對話.....你是發夢聽到....哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。
      如果係發夢聽到就好了。。。
      可惜係事實。。。
      如果唔係我就唔會笑到即刻出呢篇 post 啦。。。
      仲要即刻出去追殺佢2隻衰嘢囉。。。

      刪除
  7. 回覆
    1. 亞仔話佢講嘅係事實。。。
      所以唔應該教訓佢喎。。。

      刪除
    2. 咁我應該點做好呀島先生???

      刪除
    3. 整好佢!整到阿仔樂於面對佢.....。 XD

      刪除
    4. 整好佢???
      咁我咪再要去一趟韓國囉???

      刪除
    5. 枝仔,兩位魔怪哥,冇大冇細真係唔係咁好!
      一於同煲姐聯手炳佢哋一鑊先!
      但因為佢哋誠實,所以炳完就要獎下佢哋!
      請佢哋去扒王之王食番餐!

      刪除
    6. 扒王之王???
      似受罪多啲囉。。。

      刪除
    7. 吓,,,,細佬仲諗住請我地食,,,,,,,,

      刪除
    8. 自己煎好味好多!時代廣場背後有間凍肉店,
      又平又靚!

      刪除
    9. 上水廣場背後有無凍肉舖呀喂???

      刪除
  8. Cheeeeeeeeeeeeeeee..........看了已笑 C,再看埋回應,簡直笑到人都癲......。
    其實 DC靚仔邊識欣賞架!我就話 Gucci應該係....
    後面望你就已有衝動!!!
    側面望你就已難自控!!!
    前面望你就簡直失控!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔就梗係欣賞返啲妹架啦。。。
      我呢啲貨色。。。
      佢哋當然無興趣啦,哈哈。。。
      嗱嗱嗱。。。
      翔流。。。
      你咁講。。。
      即係話你無論望我前後左右都有衝動想樁我啦!!!
      唉。。。。。。

      刪除
  9. 枝仔呀!枝仔!!!!!

    回覆刪除
  10. 天色以漸沉,落日如霧燈,感!感!敢!
    ......閃!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你閃得去邊吖???
      你講吖。。。
      嚟嚟去去咪又係雙魚河底。。。
      無啲大志!!!

      刪除
  11. 感、感、敢完未呀................

    回覆刪除
  12. 喂,你好番點未?為何我倆總是輪流?我精神好了多麼多,盼你也是快些好番!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都咳左十幾日了..........我笑自己是百日咳.....總有一,兩,聲斷不了尾..

      刪除
    2. 未死得。。。
      放心啦。。。
      仲頂得住。。。

      刪除
    3. 大家要小心身體呀!多啲休息啦!

      刪除
  13. 喂喂...你好d 未 ?? 仲未好, 就睇醫生.....我今天返工啦....依然眼朦朦.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鬼死反覆呀。。。
      今日好返啲聽日又咳餐死。。。
      今日又咳到嘔了。。。
      唉。。。
      真係陰公枝囉囉囉。。。

      刪除
  14. 枝仔妳病呀?
    咁要小心身體呀!
    但點先可以小心身體呢?
    咁要唔好餓呀!
    但點先可以唔餓呢?
    咁要食呀!
    上水新功街有間Cafe Je T’aime!
    妳去試下吖........但我冇試過,唔知正唔正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 8號病到18號都未好返。。。
      凄涼呀!!!
      呢間Cafe 係咪新開架???
      我早2個禮拜都好似唔覺佢嘅存在嘅。。。
      前身係咪賣床上用品嗰個舖位呀???
      如果聽日有機會的話我就去試吓啦。。。
      試完返嚟話你知掂唔掂吓。。。
      話時話啦。。。
      同老闆講話識得你係咪有五七折先???
      你咁鬼死落力賣廣告嘅~~~~~~

      刪除
    2. Cafe Je T’aime.....有什麼特別 ?

      刪除
    3. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=93667

      刪除
    4. 枝仔,其實我連新功街响邊都唔知.....=.=
      但一定已經開咗一段時間!
      嗱!妳放心話識我啦,咁佢一定收多妳10蚊!
      咩姐,我咁落力賣佢,都要收番佣架!

      刪除
    5. 蔚藍,我唔知佢好唔好,
      但佢既環境,女生應該都會喜歡!
      啱哂妳哋!

      刪除
    6. 噢....從網上照片看, 真的不錯....

      刪除
    7. 咳咳,陰公豬。三位大人好........

      刪除
    8. 亞女,妳啲咳咳有冇好啲呀?
      天氣轉,大家都小心身體呀?
      妳哋有冇聽過!
      有個傳說,如果想快啲好番,
      就搵一個肥肥哋,咁啱佢又有响BS寫blog,
      仲要個blog名係英文名,而個blog名又有
      個my字+back字+yard字既人,
      妳哋請佢食番餐,咁個病就會好架啦!
      我知係好難揾,努力啦!

      刪除
    9. 喺嗰條街開cafe。。。
      哈哈。。。
      願主保佑佢。。。
      早幾日睇完醫生想去坐一坐架。。。
      不過太遠了。。。
      好攰。。。
      所以就無去到了。。。
      你個女同佢個衰老豆一樣。。。
      唔介口。。。
      咁又點會好吖。。。
      而你講呢位人兄。。。
      我識佢架。。。
      而仲好熟添架。。。
      如果呢個辦法真係可行的話。。。
      咁我約佢聽日5點鐘喺嗰度等。。。
      不見不散呀呀呀。。。。。。

      刪除
    10. 係囉係囉,咳到亞媽都唔識

      刪除
  15. 回覆
    1. 依然未死得。。。
      仲喺度。。。
      嗰日又睇咗醫生啦。。。
      話我係氣管發炎喎。。。
      早2晚咳到氣管收縮。。。
      抖唔倒氣。。。
      幾乎入急症室。。。
      嚇鬼死囉囉囉。。。
      仲有2日藥食埋就應該會好返架啦。。。
      如果唔死嘅話。。。
      哈哈。。。。。。

      刪除
    2. 嘩!真恐怖!幸好你終於去睇醫生!記住食藥和介口!

      刪除
    3. 有食藥。。。
      不過無介口。。。
      哈哈。。。

      刪除
    4. 真係被你激死。。。。

      刪除
  16. 回覆
    1. 都幾忙架。。。
      有啲無事忙啦。。。
      有啲發病忙啦。。。
      有啲躝街忙啦。。。
      有啲煩事忙啦。。。
      仲有呀。。。
      有啲好鬼忙添呀!!!

      刪除
    2. 好多嘢煩緊。。。
      你哋比啲時間我啦。。。

      刪除
  17. 好囉啵,,,再唔出...........新野就....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 就,,,鍚佢一啖,,,,哈哈

      刪除
    2. 就咩就???
      打我呀???

      刪除
  18. 枝枝點解學人潛水?唔怕比人陰乾呀.....HEEEEEE

    回覆刪除
  19. 日上三竿,仲未瞓醒喎....

    回覆刪除
  20. 咳咳。。。
    咁多位你哋好呀!!!

    回覆刪除